pitebor.... 2!!!
Carre:
Nej, jag har ingen termometer, men jag tänkte som så att när det gör sat*ns ont att stoppa ner figret i det då måste det ju vara 60 grader... eller?
Carre:
Nej, jag har ingen termometer, men jag tänkte som så att när det gör sat*ns ont att stoppa ner figret i det då måste det ju vara 60 grader... eller?
dio:
Den här frågan hade du säkert inte väntat dig men...
Vrför går du inte och pissar då?
Slarva:
Inte där heller?!!
Var kan snyggingarna med vindruvor och påfågel-fjädrar finnas då? *hmmm*
Annonsera om festen
www.familjeliv.se/Forum-5-172/m9377951.html
Jag VET att det finns pitebor som är ute i etern och snokar!
Jag tycker att de minsann kan visa sig, eller.. ja det var ju det vi inte visar - sina nunor på våran alldeles egna maskerad-party!
Carre:
Jao, vill ingen komma på våran alldeles egna maskerad-party så blir det ju vårt alldeles egna maskerad party? eller?!
Skam den som ger sig - blir vi få så får vi väl ta vårt maskerad party till Laser game och spela en omgång?
Hugh Heffner mot David Hasselhoff?
Skulle väl vara en syn?
Carre:
Jajjemensan! MEatLoaf som domare!
Jenkizen:
VÄLKOMMEN!!
missteddy:
Vad fasen är ett foglossningsbälte? hur ser ett sånt ut?
Näpp, nu måste jag avvika för ett tag. Jag har maräng i mina gardiner som jag måste ta bort innan det kladdat in sig totalt!
Hej hej Pippiprollan!!
Japp, här är allt bra. Själv då?
Har mannen och barnen tillfrisknat?
Pippiprollan:
Vilken tur!
Fredde ramlade en gång när han var liten, fast då hade hasn tänder börjat att komma upp. Tydligen så slog han "ihjäl" dem :-/ Men han skadade inte de underliggande permanenta tänderna, men mjölktänderna var fint gråa tills han tappade dem.
Ah! För mig är det vilket som!
Jag svarar på det mesta i alla fall
Carre:
Jag vet inte om du är online eller ej, men jag kommer inte att fota den stora tårtan!
[HAnn nämligen äta upp en ganska stor del av den under monteringen] :-/
Men jag kommer lägga upp de på mina småa tårtor!
Faen att jag har så dålig karaktär, jag ser nåt jag kan äta och måste genast sätta tänderna i det!