• dio

pitebor.... 2!!!

Frailty heter filmen jag tänkte på, men den skrämmer inte skiten ur en utan är bara intressant

The Emily Rose story skrämmer heller inte skiten ur en men jag hoppade till en gång eller tre hehe

Kommer inte på nån sådär riktigt läskig

Oh My God. Omigid. Oohh My God. I Thought Nailguns Had A Safety
  • dio

The Emily... hm handlar om en tjej som blir besatt och det hamnar i  rättegång och en präst försöker få fram sanningen, jag minns inte rikigt hihihi

Hm, verklighetsbaserade är bra...tänker tänker tänker...såg ju nåt för ett tag sen som fick mig att rå rent illa. Men vad?

• dio

emiluý just ja! Hennes familj blir anklagade för mord på henne tror jag och en präst vill bevisa att hon var besatt av jävulen.

• dio

Den där andra filmen jag försöker tipsa om Frailty handlar om en ensamstående pappa med två söner på typ 12 och 10. En morgon kommer pappan in i köket och är eld och lågor, han har drömt en dröm! Fått ett meddelande från Gud, en dödslista. En lista på personer som karln här ska ha ihjäl. Och han drar med sina söner på det hela..

• dio

Den är skitbra!

• dio

Sen...har du sett Memento?

• dio

Också jättebra

Filmen bröjar från slutet och går till början Förstods det där? haha
    Handlar om en karl som letar mördarna till sin fru, men han har absolut inget närminne efter mordet eftersom han också blev tilltuffsad och varfje dag får han börja om haha. Han tatuerar in ledtrådar på kroppen, tar kort på tex sin bil för att veta vilken den är osv.

• dio

gör du så
    Det är en av dom bästa filmer jag sett Jätteläckert gjord!

• dio
    astri skrev 2006-07-02 17:54:34 följande:
    *Blah*Måste släpa iväg bakvagnen till videoteket... de vill ju ha igen sina filmer före 19 va?Zzzzzzzznark, va jobbigt i den här värmen.:-/Synes!
    Är det inte t om före 18?
  • dio

hehe

Svar på tråden pitebor.... 2!!!