pitebor.... 2!!!
ååå olw hjärtan lät gott
ååå olw hjärtan lät gott
astri: jaha vad ska jag hitta på nu då calle är borta suck! ja jag skulle ju se alien men sen då? fast finns ju en risk att jag sommnar. william sover han har en tendens att inte sova nå middag på dan då han är med mormor eller farmor så han är slut då han kommer hem. inte för att han lägger så nå mer sent annars typ sju fattar inte varför han börjat sommna så tidigt
astri; ha ha nej det är jag för trött för men du kan väl komma och spöka hos mig?
astri: ha ha kanske det blir det nå pdol för dig då? jag ska dit fredag! sen var det ju tänkt att jag och calle skulle gå torsdag men nu är det ett MÅSTE att klippa mig, så både jag och calle fick en tid kl 18 på torsdag och våran frissa har en tendens att surra lite så man blir det minst 2 timmar ha ha för inte tala om då jag gör slingor
suck! så tror det blir för sent dra iväg sen! ja ja vi får se
astri: ha ha jasså? klickar genast till den sidan
dio: ha ha ha är du kär i han eller mohaaaaa *retas*
astri: men vad du låter brutal ha ha ah
astri: ha ha ok vad kan man göra då man ät uttråkad mer än se film?
astri: ha ha ha finns inget jag behöver just nu mer än tröjor till mig själv
men ids inte kolla och skulle vara kul ha nå fint ha på sig på fredag på pdol! oj nu blev det ju saker jag behöver
men idas!
astri: ha ha jag kanske skulle snöra på mig en topp i stl s från veromoda och en kjol i samma storlek ha ha saken är den jag skulle få klistra fast dom på kroppen för jag skulle inte ens få in en arm. har faktiskt två tröjor från gina tricot! och dom får jag på mig än
astri: jo jag har väl jäst från stl 100 till 200 ha ha så jag väntar på att höra dom tröjorna säga
knak,,,,,, ha ha
astri: tack för tippset det ska jag lägga på minnet nä om man skulle lägga sig och se älgen då som du kallar den
får se hur långt jag orkar se innnan jag sommnar
gäääääsp