pitebor.... 2!!!
Aaaa!
För att vara ärlig så är hela serien ett mysterium.
Jag fattar ingenting!
Aaaa!
För att vara ärlig så är hela serien ett mysterium.
Jag fattar ingenting!
Jo, han visste faktiskt att han hade namnsdag!
Så han fick se lite hockey och sen skickade jag honom att irritera min mamma. Men nu ångrar jag mig att jag var snäll när han kostade mig inlägg 2000!!
Nåväl, jag sätter nytt sikte på nummer 3000!!
*Hmmm* Jag som trodde att det räckte med att se ett avsnitt här och där
Förutom Kvinnofängelset så tror jag att det knappt finns nån serie... Matador oxå!!....
jag sett alla avsnitt av.
CArre:
Mhm. De är superbra!!
Colubrid:
Japp, kvinnofängelset var underbar!!
Jag älskade Bea och Lizzie och Doreen och The Freak och... ja, okej, de flesta faktiskt!!
Funderade allvarligt på att köpa serien på dvd, men det blev så ruggigt dyrt att jag var tvungen att lämna den idén i drömmarnas värld.
Colubrid:
Nää, jag fattar inte vad de tänkte med som lät henne brinna inne och på vad-nu-stället-hette-hurst!!
Om det handlade om lönekrav så skulle de ha gett henne vad hon ville ha. Jag tycker det är strongt av serien att ändå rulla i 289 avsnitt!
Twin Peaks, ja... jag missade de två sista avsnitten, så jag undrar än idag - VEM FASEN DÖDADE LAURA PALMER?!
Carre:
Min mamma vill inte låna ut sin digitalkamera, så jag måste fota med vanlig kamera
Men jag jobbar stenhårt på att fylla rullen med kort på Siri.
Jag tappade bort förra rullen, så jag har inge kort på henne från det hon är 14 dagar till nu!!
*Järnspikar*
bob?
Vem är bob?
Carre:
VAD?!
Ser du melodieuroschlongfestivalen i alla fall?
Det är alltså bara min teve i hela sverige som inte är på vad-det-nu-är-för-kanal?
Carre:
Åja, du behöver nog inte vänta såååå mycket längre.
När jag väl fotar så FOTAR jag!!
Är inte det bättre än euroschlongen?