pitebor.... 2!!!
Okej, vedträd minns jag. Men varför bodde han i deras matta?
Vad var det med den där saiatiska bruden och knäppgöken som var på en femåringsnivå efter han blivit skjuten eller nått?
Okej, vedträd minns jag. Men varför bodde han i deras matta?
Vad var det med den där saiatiska bruden och knäppgöken som var på en femåringsnivå efter han blivit skjuten eller nått?
Carre!
Nu lurade du mig att slå på ettan!!
VAd missade jag?
Såg bara en massa pladder i loungen....
*Fniss*
Asiatiska bruden, vars svägerska eller når sprang och spionerade på henne och gammelgubben hon var gift med,
Jamen, den som var gift med... nån.
Inte den där som trodde att hon var tillbaka på high school.
Den här som jag tänker på kidnappades av någon och fick ett elektriskt halsband på sig.
FYYY!
Nog kan hon se lite besatt ut ibland...
Eller kanske jag blandar in det hon sa om förbön och homosexualitet i hennes ansiktsuttryck?
Alltså, nog är det bra att verkligen TRO på sin religion, men jag tror nästan att hon gick lite väl till överdrift där ett tag. :-/
Mmm, precis den.
Men vem är den andra jag tänker på?
HAn som blev kidnappad av nån liten pellejöns?
Nej, en gubbe som av någon anledning hade blivit mentalt efter. Om han hade blivit skjuten eller fått en stroke eller ja, nåt...
Tunnhårig, större modell.
Jag har inte hört hennes låt på svenska, och hennes glittertatuering missade jag.
Jag blev alldeles paralyserad av hennes stirriga utåtstående ögon!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!
Så hette han!!
Nej, visst var det Leo som råkade ut för nåt och blev "efterbliven" och kidnappades av nån pellejöns som skulle tvinga honom att mörda nån?
Gissar vilt - bruden på fiket?
Carre:
Twin Peaks!
En serie som INGEN möjligen kan förstå hälften av ![]()