• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • dio
    astri skrev 2006-07-05 13:22:59 följande:
    Dool ja, vilka lågvattensmärken de börjar stöta på nu - snart går de på grund.Alltså, de var mycket bättre 96/97.. innan djävulen, ufo-tvillingar och spöken.OK, de hade ju den beslöjade damen som alla trodde var ett spöke först ju, men HALLÅ??Vad pysslar de med om de skriver in Isabellas ande?För hon är väl död?!
    haha hon är död Tror jag iaf, man vet ju aldrig med Dool
    Oh My God. Omigid. Oohh My God. I Thought Nailguns Had A Safety
  • astri

Ja, det är det jag menar... Malena, Tony och Hope var väl oxå döda vid minst ett tillfälle?

• dio

Tony har aldrig varit död hehe det var ju hans kusin som dog (men alla trodde att det var Tony)
    Hope, död? Hm, nä men den riktiga Princess Gina, som dom trodde var Hope dog haha
    Marlena vet jag inte, däremot dog ju hennes tvillingsyster Samatha, efter att Samatha försökte döda marlena Däremot har Marlena blivit kidnappad en si sådär 15.17 gånger hahaha

• dio

Kate trodde man ju också var död, att hjon hade drunknat eller nåt, men hon flaxa ju runt på en fiskebåt med minnesförlust i nåt år
    Och Roman trodde dom väl också var död där ett tag? haha
    och Sami hon var ju död för ett ögonblick, när hon avrättades för mordet på Franco. Som tur var kom ju Lucas inspringandes och dom gav henne mun mot mun och det funkade tydligen mot giftsprutorna ,-)
    Lucas har legat i koma, lika så Victor...hm...vem mer?

• dio

Ett tag där trodde dom ju att John Black var Roman har aldrig riktigt förstått det där...dom är ju inte precis lika

• Carre

Hallå! Nu har jag också kommit hem

Linda: JAg har fått jobbet!! de ringde idag när vi var på BHP
    Du ska få en ny larmklocka av mig när jag blir rik och kändis

• astri
    Carre:
    Grattis så jävla roligt!!
    Ursäkta att jag svär, men det måste man göra ibland för att riktigt understryka hur roligt det är!!
  • astri

dio:
    Naah, det var ju Malena som var död typ jättelänge, men sen när tittarna höll på att bli galna för de gillade häxan, skrev de in Samantha.
    Hur kan man förresten tycka om Malena och anse att hon är sympatisk?!

Men du, Hope sprängdes ju på en båt, innan hon blev kidnappad för förtielfte gången. Fundersam

Kate störtade ju med planet efter att piloten blev drogad i en missräkning från hennes egen sida. Tänk dig henne kuskandes runt i en fiskebåt

Roman bryr jag mig inte om :-/
    Sami ja, mmm, serien hade ju blivit ganska lam utan hennes intriger. Fattar bara inte hur präktiga CArrie kunde bli så förändrad....

Och hur John kunde misstas för Roman?! 
    Ja du!!
    Jag tror de alla hade hamnat i en tillfällig haschpsykos
    Vad jag inte heller fattar är när han får flaschbacks från kriget... varför påminner hans uniform megamassor om de från första världskriget?
    Och när de strandade på ön han och... var det Hope... då de var i en liten stuga och han hade en massa knepiga tankar om Fenixen...
    Fick de nånsin reda på varför han fick det där?
    Mannen har ju mer pusselbitar i sin skalle än ett 5000-bitars pussel.

• dio

Minnet sviker en haha men just det ja, Hope blev sprängd på en båt...hon var ju borta jättelänge och det var väl då Bo gifte sig med Billie

John kommer man aldrig riktigt att förstå sig på haha. Har läst hans historia nån gång på dån Dool sida haha.

Undra vad Alice Horton har varit med om i sina 40 år i serien Skulle vara otroligt  kul att ha HELA serien från starten 1964 och framåt *drömmer mig bort*

Nu vaknade lilltösen!

• astri

dio.
    Ja, det skulle vara underbart!!!!

Jag fick både vaken bebbe och främmande jag

På återseende bäjbs!

Svar på tråden pitebor.... 2!!!