• Carre

pitebor.... 2!!!

Gud, är man borta ett litet tag och ni hinner skriva hur mycket som helst!!

Vi var på loppis, kl. var snar 15 och det var nästan inga folk kvar
    Sen drog vi till Rosvik och hälsade på kompisar och till slut hamnade vi hos svärisarna och de bjöd på middag

Så skönt att det börjar bli lite varm eller hur? Vad ska ni göra imorrn??.. MArtin jobbar så vi får se vad jag hittar på nåt med barnen

• Carre

Linda.. det e lugnt.. de har både det jag behöver och billigt frakt så då ska jag beställa nästa vecka.
    Nästa vecka är sista dan som Sebastian går på dagis, sen börjar han om till hösten på en ny dagis här i BV. Tänkte att jag skulle göra en tårta åt frökerna istället för att köpa nån pryl åt dem.. vad tycker ni??

• Carre

Hej Sandra!!

Jag har nyss vaknat.. vi har ALLA sovit middag *skönt*
    med det här vädret har man ingen ork att göra annat än sova

Hur är det med magen?? Ingen action??

• Carre

Oj oj, vilket spöregn ni har skickat till Bersika.. kunde ni inte behöllt det i Öjebyn??..

• Carre

När jag fick mycket sammandragningar när jag var gravid då sa Gunhilt åt mig att jag skulle inte massera magen för att det framkallar sammandragningarna.. jag var då runt vecka 30 och därför ville hon inte att jag skulle hålla på med magen.. men du kan ju massera så att du får fart på saken

• Carre

Martin bir glad dock.. han slipper vattna träden och häcken ikväll

Vad gör jag med Sebastian som skricker åt mig att han vill ha godis!! har inga godis hemma men han fattar noll

• Carre

Linda: Ska se vad jag hittar på.. han borde eg. inte äta godis för han gjorde det när vi var på cirkus och sen i fredags då vi hade myskväll.. han kanske glömmer det om en stund hihi..

Sandra: uhmm.. det var en bra tanke men det är jäkligt svårt att lura en 2½-åring med frukt när han kräver godis!! hehe.. du ska få se

Nä, men vi ska snart äta middag så det blir inga godis här inte

• Carre

Sandra: Förlåt.. Kolla vad duktig Sebastian.. har tagit fram ett äpple och han äter den så glad och nöjd.. nu vill han ha vatten till.. och så säger jag, vänta en stund gubbe för mamma sitter och skriver.. han säger "ja mamma, jag sitter och väntar"

• Carre

Linda: Ansträng dig inte så mycket!! ett par tallrikar åt gången ok

Svar på tråden pitebor.... 2!!!