• dio

pitebor.... 2!!!

Kate trodde man ju också var död, att hjon hade drunknat eller nåt, men hon flaxa ju runt på en fiskebåt med minnesförlust i nåt år
    Och Roman trodde dom väl också var död där ett tag? haha
    och Sami hon var ju död för ett ögonblick, när hon avrättades för mordet på Franco. Som tur var kom ju Lucas inspringandes och dom gav henne mun mot mun och det funkade tydligen mot giftsprutorna ,-)
    Lucas har legat i koma, lika så Victor...hm...vem mer?

Oh My God. Omigid. Oohh My God. I Thought Nailguns Had A Safety
  • dio

Ett tag där trodde dom ju att John Black var Roman har aldrig riktigt förstått det där...dom är ju inte precis lika

• dio

Minnet sviker en haha men just det ja, Hope blev sprängd på en båt...hon var ju borta jättelänge och det var väl då Bo gifte sig med Billie

John kommer man aldrig riktigt att förstå sig på haha. Har läst hans historia nån gång på dån Dool sida haha.

Undra vad Alice Horton har varit med om i sina 40 år i serien Skulle vara otroligt  kul att ha HELA serien från starten 1964 och framåt *drömmer mig bort*

Nu vaknade lilltösen!

• dio

Hej hej, nu är jag äntligen hemma. Har varit och hälsat på hos min moster.

• dio
    Fam Eklund skrev 2006-07-05 21:48:18 följande:
    Vad tror ni om att köpa ett presentkort på lustgården till min svägerska i 27 års present? (Hon e ensam två barnsmor)
    Låter som att hon skulle behöva nåt därifrån
  • dio

astri: alla har vi olika smak, och min smak är bäst

Hahahahaha kollade igenom mina kort på datorn. Kolla in det här. Hm, kan väl säga att det sitter i generna Min mamma, syster och våran katt. Alla lika sjuka.

Lenalinnea.jpg

För övrigt är det där en bild jag fick av dom när jag fyllde år (fick nånting annat också )

• dio

astri: hahaha mycket

• dio

astri: Diggar det pilimariska leendet Pilimarisk? Vilket fult ord

• dio

Här är ett tjuuuusigt kort på mig och anna från marias förlovningsfest
    2 kronors transvestitluder? Hehe
  • dio
    astri skrev 2006-07-05 22:29:04 följande:
    Hahahahaha!!MEn!Har man förlovningsfester?Menar du att jag har missat två tillfällen att festa?
    Mjo, vi har det haha! Vi hade förlovningsfest för maria och sedan för anna när hon förlovade sig Tyckte det var lika bra, eftersom vi lär få vänta på nån möhippa
Svar på tråden pitebor.... 2!!!