Inlägg från: Slarva |Visa alla inlägg
  • Slarva

pitebor.... 2!!!

Äta vin? Dricka vin till grillat skulle det nog stå där uppe... Jag borde verkligen sova middag nu!

• Slarva

Nä, mormor och morfar bor i stan men dom har hyrt Jävregården! :)

• Slarva

Det är inte alls kallt! Jag och Nova har varit ute och gått och jag var minimalt klädd. Lämpligt skönt är det. :)

• Slarva

Endel borde verkligen inte få ha körkort jag har också varit med om galingar i trafiken idag. En äldre dam (kärring) som först körde mot rött och sen i nästa trafikljus kör mot rött igen och gör en u-sväng på gångbanan typ. IDIOT!

Nu fick jag främmande... ah en trevlig kväll folket! :)

• Slarva

Go eftermiddag på er!
    Ser att ni tänker fika imorrn... Jag kan tyvärr inte komma!
    Vad har ni annars för er idag? Just nu regnar det ser jag, mysigt! =)

• Slarva

Jag tänker klämma in en smygreklam här igen...

Min moster är här i Öjebyn på Gotis och säljer kläder med sitt företag Mulligt & Gulligt idag och imorrn. Hon har inte enbart kläder i stora storlekar och alltid hittar man nått snyggt där. Nu under graviditeten har jag inte hittat några snygga tröjor och linnen på stan så jag har varit hos henne och shoppat i lite större storlekar och dom sitter riktigt bra faktiskt.
    Bara ett litet tips om ni har vägarna förbi...
    Idag har hon öppet till 19, imorrn minns jag inte riktigt, tror hon har en annons i PT kanske?!

• Slarva

Astri:
    Dyra vet jag inte om jag tycker att det är, eller det beror på vad man tycker är dyrt iofs. Hon har iaf mkt festkläder till hyffsade priser...
    Jag har inte heller PT så jag vet inte vad det stod i annonsen. :)

• Slarva

Haha, vilket svarpå din fråga jag gav... usch, jag är dålig på att förklara... Du får åka dit och titta helt enkelt! :)

• Slarva

Hm... Ja, körkort är en bra sak att ha ibland. Och när man själv har det så tänker man inte på att alla kanske inte har körkort.

Fast det är ju inte sååå långt till Gotis om man bara har tid att gå dit...

Jag ska kasta mig i sängen för en tupplur innan sambon kommer hem. Vi ses!

• Slarva

Go Morron!
    Första morgonen på vääääldigt länge som jag har klivit upp till väckarklockan (06:15!!!!) Men är man så dum att man bokar bilbesiktning klockan 7 på morgonen så får man väl skylla sig själv.. :/
    Bilf-n gick naturligtvis inte igenom så jag måste dit igen inom en månad annars får jag körförbud. Skitgubbe, jag skulle ha haft en lite mer urringad tröja tror jag. ;)

Svar på tråden pitebor.... 2!!!