• Ancha

pitebor.... 2!!!

Jag trodde först att jag fått en uvi men det visade sig inte proverna. Det svider inte när jag kissat utan det gör jätte ont efteråt. På förmiddagen idag så har jag fått så himla ont i ryggen och det håller i sig hela tiden. Mest i nedre delen och uppåt.

Usch! har så jäkla ont så ja vet inte vart ja ska ta vägen

• Ancha

Jo tack, jag lever Sitter faktiskt här och funderar om jag ska ringa vc idag. Tänkte just att jag inte har ont i ryggen idag så det får nog va... så går det 3 sekunder så börjar det igen.
    Usch! jaja får nog allt ringa å höra. Nog om det för en stund.

Kan man köpa en mobil för 2613:- är man dum då?

• Ancha

En samsung E760 har jag funderat på, den är skit fin
    Jag har också varit av den åsikten men nu verkar det inte bättre än att jag blivit nörd
    Hade tänkt unna mig nåt som jag vill ha från skatte pengarna

• Ancha

Linda:

pippiprollan: Jo jag är jätte sugen så det blir nog den..hoppas att pengarna inte dröjer så länge. Jag brukar inte heller köpa nåt åt mig själv..barnen som hägrar

Ringde vc nu och dom ska ringa upp 9.50, det gör bara ondare och ondare i ryggen *måste få klaga*

• Ancha

tack Linda hoppas jag med... om jag inte hade haft ungarna hemma hade jag svept vodka flaskan som står i skåpet *kanske skulle hjälpa*

• Ancha

Nu har jag fått en tid kl 14.00

Hannah: ska du komma och hämta baby sittern... Finns fika oxå

• Ancha

Carre: Jo jag har ff ont men det var bättre i natt men på morron när ja steg upp så blev det genast värre. Jaja vi får se vad dom säger när jag åker dit, hoppas dom hittar nåt.

Nu ska jag hoppa i durschen

Svar på tråden pitebor.... 2!!!