Inlägg från: pippiprollan |Visa alla inlägg
  • pippiprollan

pitebor.... 2!!!

inte kul att plugga du gör det bra linda!

jodå det var trevligt

jag som skulle se cityakuten nu å så e det HOCKEY

• pippiprollan

en av mina kompisar har BF på torsdag å jag tror det e lika spännande för mig...hoppar till så fort mobilen piper eller telefonen ringer,men ingen bäbis än.

jag vill åxå!

• pippiprollan

Bäbissugen?!

JAAAAAAAAAAAAAAAA!

Jag vill ha fler men inte min man han tycker att det räcker med 2

Jag har inte mått bra under mina graviditeter,spytt nästan hela tiden å massor med foglossning men jkag älskade ändå att vara gravid.

Men SLARVA: jag håller med dig mot slutet så ville man inte vara med längre.

• pippiprollan

jag han då som inte krysta nått, 2 ggr sen var han ute

Första gången hade jag krystvärkar i 30 min men det sa dom att det var ganska kort stund...inte vet jag om jag tyckte det då!!!

• pippiprollan

DIO: jag hade åxå 3 timmar förlossning..................
    .........2 h och 40 min hemma , bilfärd till sunderbyn med 50 sek mellan krystvärkarna....efter att dom öppnade dörren på förlossningen så tog det 5 min innan Mattias var född

• pippiprollan

Nä nu ska jag ta å dra mig tillbaka.
    Känner mig lite trött faktiskt,men jag kanske måste vänta tills min man kommer hem...han e ute å kör motorcykel,vill ju veta att han kommit hem innan jag somnar.

Ha det bra så hörs vi!

• pippiprollan

hejsan!

Här är allt bara skit

tog ledigt idag från dagis till Filip,vi skulle ju till älvsbyn å fira mormor.

allt började bra...men då vi kom till mormor så for vi ut en sväng på byn och det första Filip gör är at ramla på asfalten oc skrubba knät...det blödde ganska ordentligt så han grinade massor.sen hade han ji inte sovit nån middag heller så han blev ju extra gnällig då! Men senare på dagen så tyckte jag inte att allt stod rätt till med han han grinade hela tiden...inget var bra så jag kände på panna ....glödhet

Mattias Fick bara mer å mer krupphosta trots att han fått medicin sen i söndags,kände på hans panna åxå....glödhet den me

Väl här hemma så fortsatte gnället, tog tempen på båda två...Filip: 39,2....Mattias: 39,7

Nåja det e bara bita ihop ,det blir bättre senare å jag har det inte värst det finns alltid dom som har det värre.

Nä ska försöka få isäng mina små killar så dom får lite sömn,kanske det e bättre imorgon...HOPPAS!

Kram på er!

Svar på tråden pitebor.... 2!!!