Inlägg från: Dezzan |Visa alla inlägg
  • Dezzan

pitebor.... 2!!!

astri:
    *asg* haha rätt åt dom. Fattar inte varför folk ska stanna MITT i gången och surra med folk, man kan väl dra sin vagn eller flytta sig lite åt sidan så folk som vill handla sin middag kan få göra det

• Dezzan

Tinzu:
    jaaa jaaa hehehee, du får ta och göra det nästa gång, om något liknande händer.
    OH vad jag skulle vilje se det, bara minen på fanskapet

• Dezzan

astri:
    Du är en klok kvinna!! mer sånt
    Fast tyvärr finns det ju dom föräldrar som inte har någon som kan hämta dom tidigare under dagen, lite trisst tycker jag.

• Dezzan

Sen finns det ju dom där som ska lägga sig i oxå.
    Jag skulle parkera på gamla prixdäcket, det var dåligt om parkeringar men jag lyckades hitta en ledig.
    Jag parkerade och jag stod INNANFÖR min ruta, så jag tänkte, men perfekt, då är det inte mitt bekymmer om bilen bredvid inte kan parkera.

Då jag kliver ut hör jag en mansröst ( han hade parkerat sin bil snett ovanför mig) som sa i stil med. Du kan inte stå där hur ska personen komma in i bilen?
    Å jag som bara, ja men det är inte mitt problem, jag står innanför min ruta, om inte han kan parkera så får han väl skylla sig själv. å så gick jag.

Inte behöver han väl komma och moppsa sig. Spec. inte när det rörde honom

• Dezzan

astri:
    ja det är lång tid. men om det inte är flera dagar i streck så brukar det gå rätt bra.
    Fast dom är nog trött då dom kommer hem.
    Man vill ju ändå bäst för dom små liven, å ibland så går det inte alltid som man vill.

• Dezzan

chica:
    ja men jag ansåg att jag inte har gjort nått fel. Däremot kan jag förstå att han blev irriterad om jag skulle ha stått snett eller utanför min ruta.

• Dezzan

astri:
    jaa men precis min åsikt. Dels var jag försenad till jobbet så jag blev ju lite extra irriterad på knäppgöken då som ska vara värsta moralkärringen och berätta vad som är rätt och fel. HAHA

• Dezzan

astri:
    hej då. ha det så bra.

-------------
    ska oxå ge mig, ska snart se Narnia med gubben.
    kram på er

• Dezzan

Hallojsan tjejer och grattis till morsdag

• Dezzan

chica:
    Tjadu...Narnia hehe, allt med henning mankell är ju bra. Wedding crashers ( om den nu stavades så ) Den e sviiiiinkul

Svar på tråden pitebor.... 2!!!