• dio

pitebor.... 2!!!

Fam Eklund skrev 2006-07-05 22:29:51 följande:
    dio: Det var verkligen snyggt Sjöng ni lika bra som ni ser ut eller var sången bättre eller sämmre?
    vi sjöng fantastiskt! Tror att vi klämde i till WIcked Game där hehe. Vi hade karaokeafton
    Oh My God. Omigid. Oohh My God. I Thought Nailguns Had A Safety
  • dio

ooo va söt hon är! (säger hennes mamma såklart )
    Jag kopierade bilden och sparade den på min dator om det är okej Sabina?

Men va? Ingen förlovningsfest, möhippa, 25 års fest????

Va trist!

• dio
    Fam Eklund skrev 2006-07-05 22:58:22 följande:
    Japp, det är trist att inte ha fått någon möhippa eller 25 års fest speciellt när man vill ha det.
    Men du får väl ha det i efterskott!
  • dio

kollade om jag lagt in några nya bilder på min sida...nja..haha förutom min nya pressbild denna:

• dio
    Fam Eklund skrev 2006-07-05 22:59:33 följande:
    Man kanske skulle ha fixa festerna själv, får då hade man ju fått en fest i alle fall. Men men det är försent att tänka på det nu.
    min 25 års fest fixade jag själv Mina bästisars förlovningsfester fixade vi andra i smyg Hehe
    Maria var ju först. Det var jäkligt kul faktiskt. Vi smög hem till deras lght och plingade på dörren, när Maria öppnade stod det en kartong utanför. Inuti den låg det en snygg Dolly Parton outfit och en lapp om att hon skulle befinna sig iklädd detta en viss tid och dag utanför sjukhus entrén hahaha
    Sen for vi hem till mig och hade karaokekväll och middag och lite annat grejs

När vi hade Annas förlovningsfest fick hon ett par tanttrosor i brevlådan haha på baksidan satt en lapp med nåt snyggt skrivet att hon skulle gå til mitt jobb (jobbade på en kiosk) och be min chef om ett par andra trosor haha och så fick hon gå runt lite och samla in trosor för att slutligen hamna hos Maria, där kalle lämnade över en tjusig hula-hula outfit som hon fick klä på sig Sen var vi även då hemma hos mig och hade hawaiiansk afton, trerättersmiddag med hawaiiansk mat, min mamma kom senare och gav anna hawaiiansk massage hihi
  • dio
    pippiprollan skrev 2006-07-05 23:04:03 följande:
    DIO: det var helt ok att kopiera bilden...jag frågade ju då inte ens om jag fick sätta upp denHon kan ju skratta om hon vill alltså
    bra

Haha japp, på den där bilden höll hon på att skratta ihjäl sig för att jag hade en av hennes sockar på huvudet
  • dio
    Fam Eklund skrev 2006-07-05 23:08:37 följande:
    dio: det låter hur kul som helst men jag ska fixa en 30 års fest åt då jag fyller 30, om nu ingen annan hinner förre vill säga
    Äh tvinga dom! SÄg att du vill ha enfest, och en rolig en dessutom
  • dio
    Fam Eklund skrev 2006-07-05 23:17:33 följande:
    dio: dom har ju fyra år på sig att tänka ut nåt riktigt braFast nu fyller min man 30 i september och jag håller på att fixa en överraskningsfest åt honom och lite tillSen nästa år fyller min syster 30 så då måste jag och några andra hitta på nåt bra åt henne
    Fullt upp med andra ord
    Men då hoppas jag ju att din sambo och din syster sen har i åtanke att det är deras tur att fixa en surprisefest för dig
  • dio
    Fam Eklund skrev 2006-07-05 23:23:10 följande:
    dio: Vi får se vad det blir om fyra år
    Precis, dom har ju lite tid på sig att planera

Natti natti Pippi
  • dio
    Fam Eklund skrev 2006-07-05 23:28:29 följande:
    dio: till min mans fest har jag bjudigt hit några av hans vänner som han umgicks med då han bodde nere i Södertälje och så kommer mina föräldrar hit då , men det vet han inte om
    Men gud va kul!
Svar på tråden pitebor.... 2!!!