• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • colubrid

MOOOORRR och spott. datorn kraschade i onsdags, min "kära" storebror skulle va dataexpert och hade sönder datorn...hela moderkortet kraschade och eftersom vi bara hade ett gammalt rackel så va det inte bättre än att  vi fick beställa en ny dator, ingen ide att fixa upp skräpet.
    Så nu har jag en ny dator, men däremot så jävlas det att få igång icq och msn...alltid nåt som ska rackla.

Döm aldrig efter håret det kan bli fel, ty även under snåret kan gömmas en hel del
  • astri

Colubrid:
    Mmm, med datorer så behövs ju bara lite bli fel för att mycket ska bli galet
    ...men en ny dator är väl inte helt fel?
    Apropå nytt - har ni fått nya taket?

• colubrid

Astri: jo men det är inte helt klart...har haft bråda dagar här att hinna med allt och gården ser ut som kom och hjälp, imorgon drar vi dessutom till krilles morsa så måste hinna packa och grejja oxå, samt skaffa lite djurvakt här hemma.
    Borde även hinna med att städa lite här det ser förjävligt ut här inne oxå

Döm aldrig efter håret det kan bli fel, ty även under snåret kan gömmas en hel del
  • colubrid

Astri : hela röva full hahahaha jaja det hinns väl med det som hinns med.
    Det braiga är ju att vi fått den nya datorn så jag kan fl:a lite i all misär som råder här hahahahahha

• colubrid

fast gamla icq får jag fan inte igång och inte gamla msn heller...bajsigt värre
    jäkla datorer

• astri

Jag har också bekymmer med mitt msn... jag kan logga igång mig, men nånstans under resans gång loggar den ut mig. Megaknepigt! Fundersam

• astri

Blääää, nu måste jag gå och diska - den skriker efter mig.
    Men lite lön för mödan ska jag få - ska göra mig en smarrig milkshake sedan

• Chicachula

hejsan! just hemkommen från bio! vi har sett Beck skarpt läge helt suverän men det är ju alla beck filmer !!Bara därför har jag tänkt skaffa mig båda beck boxarna,jag vet inte hur många gånger jag lånat dom av min kill kompis att jag är rädd han ska neka mig tillslut

Behandla andra som du själv vill bli behandlad
Svar på tråden pitebor.... 2!!!