• dio

pitebor.... 2!!!

Slarva skrev 2006-07-07 11:36:20 följande:
    Jag hade också velat se Fogerty, men man kan inte få allt här i livet... vi får sitta på Klubben i en stuga och hoppas att det hörs ändå dit istället. Det går säkert jäääättebra att lämna flickan hos din pappas fru, men jag förstår dig nog... Frida kommer aldrig att få vara hos barnvakter *ego*
    Hehe så säger du nu, vänta om nåt år, då vill du galderligen att mormor eller farmor lånar henne en stund

Lindvi brukar bara få vara hos min mamma. Hon trivs där och dom har ju en katt Hon har bara sovit där. Men vi får se nu då. Jag ska ju sova själv hos pappa så att hon får vakna upp med mig. Det kommer säkert gå bra
    Oh My God. Omigid. Oohh My God. I Thought Nailguns Had A Safety
  • dio

*gladerligen

• dio
    Vem vet skrev 2006-07-07 12:53:19 följande:
    attans! Jag glömde ju läsa boken idag.... Ja, ja får väl läsa den i höst och berätta vad den handlade om Ni som ska på Fogerty, ha det så roligt och vinka till min mamma Om ni ändå visst hur hon ser ut
    Jag ska se till att vinka till ALLA kvinnor i 40+?? års åldern
  • dio
    Carre skrev 2006-07-07 13:04:12 följande:
    Gomorron!! Håller på att äta lunch och sen ska vi åka till Rosvik och hälsa på några kompisar.. Hoppas ni har det trevligt idag dio: Såg på kändisnyheterna att din "Hasselhoff (stavning?)älskling" blev utkastad från wimbledon matchen för att han var kraftig alkohol påverkad.. hur fasiken låter han lämna huset så där?
    Är det är bara ont förtal. han var fortfarande omtöcknad från allt smärtstillande han fått fetr att han fått en hylla i huvudet och glas i armen
  • dio

Hej hej, nu är jag hemma igen. Har varit hos min mamma, hade tänkt att LIndvi skulle få bada i sin barnpool. Men just som vi fyllt den med vatten började det regna lite smått typiskt

Ojoj nu har jag kastat min in i en ormgrop här på fl, en tråd om Mormoner

• dio
    astri skrev 2006-07-07 20:40:28 följande:
    dio:Om mormoner?Den saargr har?
    Haha  japp
    Har diskuterat lite med dom
  • dio

Religion är intressant
    Jag har faktiskt läst mormonernas bok OCH haft bibelstudier med mormoner i ett år haha. Likaväl som jag har haft bibelstudier med Jehovas

• dio

och det är inte för att jag är troende utan för att jag tycker att det är intressant

• dio
    astri skrev 2006-07-07 21:00:18 följande:
    dio:Jag har mormons bok i bokhyllan - läst och med anteckningar i.Men varför har du haft studier med dem i ett år?! Och Jehovas?Inget fel i Jehovas, jag hade väldigt intressanta NA lektioner med min filosofiske lärare och en Jehovas.... rena rama religionsstudierna där
    Varför? För att jag tycker att det är intressant och jag anser att kunskap är det bästa sättet att sedan förkasta en religion
  • dio

haha bra fråga i hudik. även mormober knackar dörr. helst när dom är ute på sin resa att frälsa folk mina mormoner hetter james och smith och var från canada..förvånande? nää

Svar på tråden pitebor.... 2!!!