• Carre

pitebor.... 2!!!

Linda: Jag vet.. jag har så mycket barnkläder så jag vet inte vad jag ska göra med dem.. men vi tar det nästa lördag, lovar!! Då är Martin ledig och då kan han ta barnen och skjutsa mig

• Carre

AAhh var tog alla vägen? Var e Sandra?? Hoppas att nu är det verkligen på G!! *nyfiken*

• Carre

Om jag hade skjuts då skulle jag jättegärna varit ditt imorgon också.. har du fått veta hur man gör? om man betalar i förväg eller??

• Carre

hämta mig fram och tillbaka?? Det var snällt, men jag ska ha Dani imorgon (Seblax ska vara hos farmor och farfar), tror du det går??.. hon måste ju ha bilbarnstolen eller??
    stökiga bilar skrämer mig inte

• Carre

AAhh var e Sandra förresten.. jag kom in bara för att kolla om hon hade hört av sig.. men INTE!! Jag tror hon ligger och krystar NU!! Spännande!!

• Carre

nja.. inte mycket här.. har nyss nattat mina monster.. Dani har somnat och Sebastian ville läsa musse tidningen så han gör väl det nu
    Själv??

• Carre

mums med mums mums

Jag håller på att samla krafter för att städa upp i köket.. vill så gärna gå till soffan och slöa tills det är sängdags.. men inte.. det måste städas! så är det bara

• Carre

sköööönt!!.. gör du det.. jag ska ta och kasta mig in i eländet

Svar på tråden pitebor.... 2!!!