• astri

pitebor.... 2!!!

*Huvva*
    Finns ju roligare att få i present. :-/
    Vad önskar du dig för nåt då, det du VILL ha menat jag...

How do you know that the inc in the invisible inc-pen has run out?
  • astri

Ja, hitta presenter till andra är ju lätt, men till sig själv är ju närmast en omöjlighet
    Jag älskar att handla presenter och julklappar, brukar handla närmare 60 julklappar/år

Nä, nu måste jag gå... Siri vaknade - igen *suck*

Ha en bra födelsedag!

• astri

Sååå, spännande nog så är jag ensam pitebo ute nu här på tråden
    Vad konstigt!

Har lite tråkigt så här på ...natts? morgon?-kvisten... Har plågat mig igenom LA Story med Steve Martin - den blir fasen inte bättre. *uurk*
    Nä *suck* Mån tro om jag ska ta och skriva lite skolarbete medans jag fortfarande har lite hjärnaktivitet kvar

• astri

Nå nä, nu säger jag tack och god natt för mig!!
    Hoppas att ni har sovit gott allihopa.

//Linda

Tjolahopp, iväg mot sängs

• astri

Ancha:
    Härligt med en kort arbetsdag

A N
    Aha! Vad tycker gubben din då? [Fast vad gubbar tycker är ju inte så viktigt i slutändan]
    Hahahaha!! Sov han på dass?
    Det är bra! Tyck inte synd om honom, det är självförvållat. *fniss*

Helt plötsligt är jag glad att jag inte dricker längre, eller egentligen inte ändå, jag blev ju aldrig bakis - jag smällde bara av på konstiga ställen .-/

Ha en trevlig dag du med!

• astri

Jag tyckte MMF var svårt att kavla, kan ju oxå bero på att jag inte har en kavel, utan använde en tonfiskburk i en plastpåse
    Ska prova att göra SP i natt, den enkla varianten.

• astri

Jao, det såg väl ganska udda ut. När jag bakade bullar sist var jag tvungen att använda en avdiskad coca-cola flaska för att någon hade snott min kavel [läs Erik]. Har köpt en ny nu.
    Ska även investera i en från Tupperware, eller, jag ska gnälla på Erik att han ska investera i en från Tupperware och så ska jag stäla den nästa gång jag är dit och hämtar resten av mina saker

Hur dekorerade du tårtan?

• astri

Slarva:
    Aa, det kommer komma tårtor i galleriet senare. Jag har just knäppt upp en full filmrulle, så imorgon ska jag lämna in den för framkallning

Jag har varit hemskt inaktiv idag, gjort absolut inget.

Är det en digitalkamera eller en vanlig en?

• astri

Carre:
    Ego tårtor är bra!
    Vi kvinnor måste lära oss att vara mer egoistiska.

Inte fasen ger männen [de jag träffat i alla fall] upp sitt liv ens hälften så mycket som kvinnan gör när de får barn, och sen sitter de och gnäller för att de inte har någon fritid.

Jag frågade Erik om han tyckte att han gjorde mer än vad han behövde, och så svarar aset ja.
    Vad fan!! Jaha du, sa jag, om inte du skulle göra den där extra grejen enligt dig, vem tror du då ska göra den? Jamenar, jag är hemma med barnen, jag tar dem till läkare och allt annat, ska något organiseras då är det ju jag som gör det, mm, mm...
    Nääää, fram för mer ego till kvinnan!!

Svar på tråden pitebor.... 2!!!