• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • Fam Eklund

Grattis Carmen!

Idag har vi bara tagit det lungt och haft besök av en killkompis till mig och han har fixat en bättre dator till oss.

Imorgon så kanske vi far till Boden på Western Farm och kollar på det.

Är det någon här som har varit där? Är det roligt?

• Slarva

Hallåj!
    Sitter här och läser om barn som nästan blir kidnappade i utlandet och kom att tänka på en sak jag hörde i helgen.
    En kvinna hade lämnat sin dotter i lekhörnan på Coop och när hon skulle gå och betala såg hon hur en man försvann med dottern i handen. Hon hade skrikit efter honom och tillslut släppte han flickans hand och försvann.

Man blir ju mörkrädd, händer sånt här verkligen i lilla Piteå?!!

• Slarva

Fam Eklund: Jag har gjort praktik på Western Farm en sommar och tror säkert att barn i alla åldrar (även vuxna) uppskattar stället jättemkt. Händer saker hela tiden och finns hur mkt som helst att titta på.
    Själv uppskattar man mest pubben på kvällen!

• Fam Eklund

Det trodde jag inte hände här.

Nu vågar man ju inte släppa sina barn så som har gjort eller lämna dom någonstans.

Gud, vad läsikgt.

• Fam Eklund

Jag kommer inte in på deras hemsida så jag undrar om det är någon här som vet vad dom tar för familjepriser på Western Farm?

• missteddy
    Fam Eklund skrev 2006-07-13 20:03:41 följande:
    Grattis Carmen!Idag har vi bara tagit det lungt och haft besök av en killkompis till mig och han har fixat en bättre dator till oss.Imorgon så kanske vi far till Boden på Western Farm och kollar på det.Är det någon här som har varit där? Är det roligt?
    vi ska också dit i morgon har varit där tre gåner titigare skulle åkt i dag men det var så dåligt väder på morgonen så vi for inget
  • missteddy
    Fam Eklund skrev 2006-07-13 20:10:29 följande:
    Jag kommer inte in på deras hemsida så jag undrar om det är någon här som vet vad dom tar för familjepriser på Western Farm?
    350 kr för en familj tar det 110 för vuxna 80 barn om jag inte minns fel på stycke priset men 350 för familj var det allafall
  • Fam Eklund

missteddy: Då kanske vi möts där imorgon då

• Fam Eklund

missteddy: Tack, för informationen om priserna

Svar på tråden pitebor.... 2!!!