• astri

pitebor.... 2!!!

Slarva:
    Snajsigt!
    VAd fick ni ge?
    Min digitalkamera dog nämligen för ett tag sen och min mammas, ja hon lånar ut den men det blir så mycket gnäll efter...
    Ska investera i en ny - när jag får råd, men det är nog ett bra tag dit :-/

How do you know that the inc in the invisible inc-pen has run out?
  • astri
    Fränt Carmen!!
  • astri

Carre:
    Precis!

Sitter och tittar på länken där som du skickade.
    Är/kommer bägge barnen att bli tvåspråkiga? Ja, åsså engelska sen i skolan, men det är ju som obligatoriskt...

• astri

Slarva:

Okej, jag som trodde att jag var *hrm* klantig som tvättade min mobil. Däremot vad som drev mig att tvätta den en gång till i hopp om att den skulle funka vet jag inte

Är kameran väldigt hi-tech?
    Försäkring är ju ett måste, jag tog t.o.m drulle försäkring på hemförsäkringen när jag skaffade datorn eftersom den kostade mer än 10.000:-

• astri

Carre:
    Det är ju jättebra!

Det är så synd när man ser de som tappat sin kontakt med sitt ursprung, om du förstår vad jag menar...
    sen har jag faktiskt sett en som gick till överdrift, men det är en helt annan historia, ganska tragisk.

Jag vet ju inte hur det är med jul och andra högtider, finns det speciella Mexikanska såna eller?

• astri

Carre:
    Drulle försäkring, det är om du har något som är svindyrt och om du skulle göra något extremt klantigt med denna grej så täcks ju inte det av den vanliga försäkringen då man måste ha ett visst ansvar för vad man gör med sina prylar....
    Men med drulle försäkringen så får du ersättning för den bärbara även om du råkade glömma den på biltaket.
    Så förstod jag då det när försäkringskillen beskrev det

• astri
    Natti natti Slarva!

Hejsan hoppsan Pippiprollan!
    Jopp, allt är bra, själv?
  • astri

Carre:
    Nää, vi i Sverige har ju lyckats göra kommeriellt jippo av alla våra högtider. :-/
    Tyvärr...

Är Martin också katolik?

• astri

Carre:
    Jag har min drulle försäkring som ett tillägg i min vanliga försäkring, kostar 500:-/år.
    Fast... jag vet inte om jag ska ha kvar den nåt mer... måste tänka lite på det.

Pippiprollan:
    Det skulle vara kul, jag ska dock med dottern till logopeden klockan 9-11.
    Och så vet jag ju inte vart du bor! Så om du vill inboxa din adress så ska jag se om jag lyckas hitta någon som kan skjutsa mig.

• astri
    Carre:
    Ah! 
    Mmm, jag tror vi är många som inet längre aktivt praktiserar den religion som vi blivit döpta in i. Men jag tror det har en historisk bakgrund som sagt; förr var man tvungen att tillhöra en godkänd religion i Sverige och ganska länge dokumenterades du som konstig om du inte praktiserade den, och ville du byta så skulle det godkännas. *ja, jag är en liten historiefanatiker*

Pippiprollan:

Vad skönt, jag skickade bort mina jag för att få vara ifred
Svar på tråden pitebor.... 2!!!