• dio

pitebor.... 2!!!

colubrid skrev 2006-07-12 20:47:44 följande:
    Dio: men hur snyggt är ett underliv då på en skala? Vore ändå rätt coolt med en piercing där,man behöver ju nödvändigtvis inte ha en ring i en hängig blygdläpp hahaha  fast jag skulle faktiskt aldrig ens gå och bresa och göra en...jag har ju faktiskt inte ens varit på en efterkoll --ÄN! Döm aldrig efter håret det kan bli fel, ty även under snåret kan gömmas en hel del
    På en skala mellan 1 och 10-noll
    Oh My God. Omigid. Oohh My God. I Thought Nailguns Had A Safety
  • dio
    Chicachula skrev 2006-07-12 20:50:35 följande:
    Dio: du som alltid skryter om ditt fina underliv Behandla andra som du själv vill bli behandlad
    *asg* Varje torsdag, eller hur?
  • dio
    Slarva skrev 2006-07-12 20:51:30 följande:
    Åååhh... mina grannar har en flirt på g! Tjejen som bor snett ovanför har inte alla getter hemma, hon behöver assistenter och pratar så HÖGT att man hör henne genom väggen ibland. Killen som bor ovanför verkar också ha trasig hage till sina getter. Nu har de iallafall nånting ihop för de sitter och surrar på balkongen som värsta nyförälskade paret, man kan inte undgå att höra dem, okej jag har balkongdörren öppen och spänner öronen. Men det är riktigt roande att lyssna på dom... *hoho*
    Hihi va gulligt
  • dio
    Chicachula skrev 2006-07-12 20:52:29 följande:
    Dio: torsdag? är det inte alla dagar Behandla andra som du själv vill bli behandlad
    Du tycker det du? mohaha
  • dio
    Fam Eklund skrev 2006-07-12 20:52:52 följande:
    chicachula: Japp, vi får gå på symöten och kvälls bingo men vågar vi gå ut på kvällarna nu när vi är så gammla? Det kan finnas farliga ungdomar som ex.dio
    Ooo jag är jättefarlig! Rånar pesionärer och har mig
  • dio

*pensionärer

• dio
    colubrid skrev 2006-07-12 20:53:49 följande:
    Fam Eklund : Dio är den farligaste ungdomen jag vet *tycker* Döm aldrig efter håret det kan bli fel, ty även under snåret kan gömmas en hel del
    ont förtal! Det ska jag komma ihåg!
  • dio
    colubrid skrev 2006-07-12 20:56:27 följande:
    Dio: komma ihåg haha det gör du inte ändå...du är ju en sann ungdomsligist, knarkar, super och slåss så att din hjärna far illa..vem kommer då ihåg nåt sånt? Döm aldrig efter håret det kan bli fel, ty även under snåret kan gömmas en hel del
    Det har du ju rätt i. Framför allt slåss jag. Det är därför jag saknar alla tänder i munnen, hehe
  • dio

Huvudsaken är ju att jag är tuff

• dio
    colubrid skrev 2006-07-12 20:58:58 följande:
    Dio: det har du rätt i...å jag vill va lika tuff som du!! Döm aldrig efter håret det kan bli fel, ty även under snåret kan gömmas en hel del
    Jag vet att du vill det, men det är omöjligt! INgen är så tuff som jag
Svar på tråden pitebor.... 2!!!