• Carre

pitebor.... 2!!!

jag vill oxå solaaaaaaaaa!!!
    Slarva, har du köpt förresten bilbarnstolen till bebisen??

• Carre

okej.. jag håller på att sälja Danis.. hon är en sto flicka nu

• Carre

Nåja, nu ska jag gå och dammsuga *suck*

höres tjejer!! Ha en bra och solig dag!!

• Carre

Nu har jag dammsugit duktig flicka!! men jag måste skura oxå-- suck!!

Slarva: Har lämnat ett meddelande på din GB om diskmaskinen

Linda: ingen aning, men pitebo brukar ha såna utanför husen.. fråga bovärden vettja!

Jessi: jag är också trött jämt, och är inte gravid hehe.. det är patetiskt min situation
    Till sommar finns inga planer här.. tja, ja, martin vill att vi åker till mormors stugan på västkusten och jag vill ta barnen till Lycksele djurpark.. får se vad som händer
    När ska ni måla om huset? har ni köpt färg? vi vill måla om våran också.. hur mycket kosta att måla om??

• Carre

Linda: hellre rosa en färgen på mitt hus.. har du sett bilden på min galleri?? avskyr den färg!!

• Carre

Linda: nej, säkert inte! men jag trodde den var till dig!!! *doh*

• Carre

då hade du otur!! vi var där också sommar 2004, det var jätteroligt men sebastian var ff en bebis så han satt i vagnen hela tiden och var hel ointresserad av djuren.
    Varför i hela friden skulle du sova i tält?? nej nej.. det är mycket naturkontakt för mig att sova i en tält.. är allergisk mot det också hehe

• Carre

Nä, jag tror att jag går och skurar golvet innan jag ångrar mig.. sen ska jag duschaaaaaaaaaaaa för det behövs!!

När ska vi träffas nästa gång?? nu när vädret är så härligt borde vi träffas utomhus..

Sabina: Jobbar klas nu på lördag?

• Carre

Sabina, Daniella gör likadant *suck* och jag förstår att det inte är roligt för henne med hjälm och allt
    Det var synd *för mig* att han var ledig, jag hade tänkt att vi kunde träffas hos mig på lördag kanske det får bli nån annan gång

Svar på tråden pitebor.... 2!!!