• astri

pitebor.... 2!!!

Sant!

Ååååh, vad jag vart avis nu.
    Jag vill ju veta massor:
    Kan jag börja festa igen, får jag fler barn, kommer jag nånsin få ändan ur vagnen och resa utomlands, närmsta grannländerna räknas inte, klarar jag studierna / får jag jobb mm mm mm mm.

How do you know that the inc in the invisible inc-pen has run out?
  • astri

God natt på er!

• astri

Godmorgon!!
    Sovit gott?

• astri

Ha en bra dag Sabina, hoppas ni får ett underbart väder!

• astri

ÅÅÅåååå!
    VArför är ni så tysta idag?
    Är det BB-finalen som hägrar eller?

Själv ska jag baka en ny tårta, min MMF blev så himla hård, så jag ska prova att göra med SP idag.
    Spännande!!

Åsså har jag varit på utvecklingssamtal med båda mina stora, det var också spännade.
    Var tvungen att fixa barnvakt till när Liss skulle ha sitt, trodde ju inte i min vildaste fantasi att jag skulle få komma in 18.30 istället för 18.15, jag som bara hade barnvakt till 18.40 så att jag skulle hinna hem. *suck*

Så, vad har ni gjort för spännande?

• astri

A N:
    Ni har en fullspäckad vecka
    Vad trodde de om hennes öga då på BVC?

• astri

Carre:
    Vem vinner då?
    Nix har inte hunnit, kom lite grejer emellan, men jag ska göra det imorrn. For in till stan för att lämna in rullen, men jag glömde den hemma!! Typiskt!
    Jag tror jag stoppade in alldeles för mycket florsocker i den, jag gillar inte när grejer klibbar det minsta, så jag packade in lite extra vara för att vara säker

• astri

A N:
    Är det en sån där salva som ska in i ögat eller en man lägger vid ögonfransarna?
    När Liss skadade hornhinnan fick vi en, var fruktansvärt att ge de två första dagarna, men sen vande hon sig så då gick det snabbt

• astri

CArre:
    Jag hade massor på händerna oxå

• astri

A N:
    Mmm, det var "salvan" vi fick oxå. Jag tyckte personligen att de skulle vara fastare, men då sa vår läkare att vi skulle sätta den på insidan av de övre ögonlocken så att den "smälte" ner i ögat senare...
    Men ska man in med den i ögat så ska den ju helt klart vara av det lösare slaget :-/

Svar på tråden pitebor.... 2!!!