pitebor.... 2!!!
Jag retas!
Känner mig lite busig idag...
det blev "bara" vi och du hoppas att vi skulle få kul ändå....
Äh, jag har bara dålig humor! ![]()
Jag retas!
Känner mig lite busig idag...
det blev "bara" vi och du hoppas att vi skulle få kul ändå....
Äh, jag har bara dålig humor! ![]()
HAHAHAHAHAHA!!
![]()
Hallå!!
Nu stiger jag in här igen med värsta åldersnojan.
Inbillade mig att allt skulle bli bra om jag distraherade mig, så jag valde *dumt* som distraktion att rensa ut Siris försmå kläder
*buhu*
OJ! Vad gammal och grå jag kände mig, vart tog tiden vägen?
Ska roa mig med att kasta ut lite på Tradera och Blocket senare, nån gång, när jag orkar, om jag inte blir senil på kuppen
Vad har ni gjort idag då?
Kring 12 hos pippiprollan imorrn
Hej igen!
*kliar mig i huvvet*
Vad gör alla?! 
Carre:
Tisdag är en riktig tv-dag för dig?
Torsdagar är min dag det! Massor av mordfall på Discovery, bara det att nu börjar de ju visa en massa trista repriser.
*Hmm* 74?
Jag har ärligt inte mycket där, utan det är mest 80 som jag har börjat handla "märkes", 74 är H&M mest övervägande, hade en sådan period där ett tag
Och snyggt vet jag inte om det är, jag kan gräva och lägga ut till helgen i galleriet om du vill...
Lost?
Är det ny säsong eller ser du gamla avsnitt? Blir man inte less? HUr många avsnitt kommer det vara totalt, vet man det?
Jag ska se om jag har något "finare" i 74, men ha inte för stora förhoppningar
Som sagt 74 föll in under min HM-period.
Åååå!! JAg är så avundsjuk!
Jag vill ju oxå ha tv4 fakta, men jag har fasen inte råd att utöka grundutbudet.
Har inte ens råd med Internet, egentligen, men man måste ju prioritera det vikiga
Eller?
Columbo ja... Mmm, jag börjar faktiskt bli less de tidigare avsnitten, men jag har ju tur där. Columbo sändes från 1970-2000 ungefär
En riktig långkörare + att jag tycker att Peter Falk är såååå söt!
*asg*
Du skulle ha sagt till förra veckan, för då sålde jag en Katvig dress [lila/rosa, använd två ggr] och en me&I-body i jättefint skick! :-/
Jopp, stl. 74...
Mmm, jag gillar mina lite udda. Ju mer udda eller problematiska desto mer gillar jag dem
Ha det!
synes imorrn!