• astri

pitebor.... 2!!!

Nä, nuska jag ta mitt dåliga humör och gå ålägga mig. Hoppas att jag känner mig snällare o gladare imorrnl

How do you know that the inc in the invisible inc-pen has run out?
  • astri

dio:
    Nä, det är aldrig kul att vara osams med någon. Men jag tycker ibland att han är jäklar i min låda inte klok.
    Är vi ute och kör bil och jag gnäller [med rätta enligt mig, inte enligt honom] eller säger nåt han inte gillar så kan han tvärbromsa på E4:an - tydligen så markerar det enligt jhonom nåt. Vette fan vad. :-/
    Eller om han är sur på mig kan han gå och säga till Liss att han ska fara hem[hon älskar hans hus] och hon får inte följa med och så gör han värsta dramautstörtningen ur lägenheten, där sitter jag sen med två flickor som gråter i högan sky, fast av olika anledningar :-/
    Bläää, hata!

Ja, vad är det här för tråkig dag?
    Jag var på bio igår och såg Da Vinci-koden, mördaren där.... naturligtvis med mitt tycke för störda killar tyckte jag han var helcool och mysko gullig

• astri

dio:
    Lugn... lugn...
    Jag tänker inte berätta mer än så. Jag tänkte att om du sett den förstår du vad jag pratar om och om du ser den förstår du sen.
    Vill inte sabba för de som vill ha nöjet att se den senare.

Karlar mysko? Mhm!
    Mina två är ju inga skräckexempel, men likväl nitlotter

• astri

Kände mig jättelyckad där jag satt igår mellan mamma och lillebrorsan

Mina förälskelser är nog mer åt psykopathållen. Trevliga utåt, är alltid de som ställer upp. Tills man kommer innanför fyra väggar - då ska allt ske efter deras huvvud.
    Den ena charmig till tusen, tills en släkting till honom fick veta att han var otrogen, då klev det fram en väldigt otäck liten person ur honom. Fast han var otrogen mot mig i ett år så kunde han inte hantera sanningen att han var det. Skyllde på mig att jag "skvallrat" och sa att "hade jag varit någon annan skulle han spöat mig" och puttade okull mig på golvet.
    Inget trevligt alls må jag säga.
    Jag sa till exet att om vi ska ha nån som helst chans att vara vänner så måste han prata med någon, han får mig att må dåligt, sannolikt barnen med, men hur mår han?

Rädd för förhållanden?
    Här är en till. Mina vänner och bekanta kastar sig huvudstupa in i förhållanden till höger o vänster känns det som ibland, men jag sitter där som nån... nåt.
    Hade en lite otrevlig upplevelse som yngre som gör att jag har svårt att lita på folk och killar.

• astri

dio:
    Ah, det är bara att tycka synd om sig själv ett tag, ställa sig upp och ruska av sig sanden. :-/
    Och naturligtvis som ett naturligt steg - bli ännu mer misstänksam mot konstiga inställsamma typer som av någon anledning vill bjuda en på fest eller middag

• astri

dio:
    Ja, det måste ju verkligen varit knäckande det som hände.

• astri

Dezzan:
    Japp, min Liss går på Kullens dagis.
    Jobbar du där?

missteddy:
    Jag tror 200:-{natt är standarpriset. På Storstrand kostar det 200:-/natt med frukost tror jag, sen har de ett vid tandläkaren nån stans om jag har förstått rätt.

• astri

Tinzu:
    Jag har då alltid kört med att först till nyöppnad kassa är först i kön.
    Småbarn brukar jag dock släppa fram före, likadant gamlingar med lite i korgen och gravida med stooor mage

• astri

Chicachula:
    Vad kul!!
    HAn kommer säkert gilla att vara ute och cykla.
    JAg hoppades att så inte var fallet med Siri, men jag hade så fel, så fel... nu är det bara ut och cykla med henne. *pust, puh, ingen kondis*

• astri

Tinzu:
    Tyvärr finns det kärringar i alla storlekar och åldrar överallt. :-/

Dezzan:
    Aaa! Hon är på Fiolen, hmmm, då bör jag rent teoretiskt ha sett dig... eller?

Svar på tråden pitebor.... 2!!!