pitebor.... 2!!!
Linda: tips! Köp en billig plast vitlökspressare Den dugger bra!
Linda: tips! Köp en billig plast vitlökspressare Den dugger bra!
Man ska betala i förväg, så det tar lite tid innan de ser att pengarna kommit in, men sen går det fort, typ 5 dagar allt som allt.. säg till om du ska beställa!!
Nu ska jag passa på och vila.. återkommer!
Linda: Har sett hemsidan förut, men inte vågat lämna mina uppgifter? är det säkert eller?
AAAAhhhh tack gud för AC!!
Vilken värme uh?? Jag har varit nere på ICA och köpt blöjor åt Dani och fryst mat åt mig.. ids inte laga mat bara för mig.. har nyss kommit hem och håller på att smälta!!
Hallå! Tänkte fråga här först..
Är det nån som är intresserad av att köpa en Bumbo stol? Använd i ca 5 månader. Har också en babysitter till salu märke pozzy
än så länge har nattningen gått smartfri.. men barnen har varit i sängen kanske bara 10 minuter, så allt kan ff hända
Linda: det är kört.. förstår vad jag menar??
Jag väntar på att barnen ska somna så då för jag äta min pitepizza i lugn och ro.. sen ringde morsan för en stund sen och vi ska chatta om en stund på MSN
2 tårtor!! Herregud?? ska du ha massa folk där eller?? men det är klart, jag vill ha en stoooor bit
du har pratat så mycket om marängsmörkräm så jag bara måste prova att göra den.. men det låter så komplicerat!! Använder du äggvitepulver eller färsk äggvita?
vad roligt dio!! Var det en romatisk middag?