• astri

pitebor.... 2!!!

Chicachula:
    Fusköva lite menar du?
    Det gjorde faktiskt jag med förra veckan inför årets cykelsäsong. Nu orkar jag nästan cykla till mamma två kvarter bort utan att flåsa ihjäl mig

How do you know that the inc in the invisible inc-pen has run out?
  • astri

Dezzan:
    Ja, det förstår jag inte. Dagis är ju som ett "jobb" för dem med. Håll i gång hela dagarna.
    På sommarn ska man få sova lite längre och få fara till stranden minst en gång i veckan, inte sitta på dagis medan föräldrarna gör det.

• astri

Oj oj oj!!
    Jag brukar börja tala för mig själv när jag blir sur. Eller snarare kanske skrika för jag är halvdöv ibland
    Så en tant som parkerat sin vagn i min väg för att prata med en annan tant fick veta vad jag för dagen tyckte om pensionärer som ansåg sig äga affärerna och därmed kunde parkera sina jätterövar var de ville. :-/ Generad

• astri

Chicachula:
    Usch då.
    Får väl köpa tidningen imorrn och hoppas att det INTE står så.

Sist det stod nåt om nån typ som cyklat omkull och slagit sig rejält var det ju för sjutton farsan, och jag som närtan garvat mig halvt fördärvad åt det.
    Tji fick ju jag!

• astri

Dezzan:
    Nää, man ser ju på Liss ibland att det varit alldeles för mycket. Då brukar jag ta med henne till skolan istället.
    Det gör mig lite mer stressad och en smula snar mot henne ibland, tyvärr, men vi har ändå trevligt.
    Och hon älskar att få följa så hon kan ju inte tycka det är sååå hemskt

Jamen man tycker ju det, ska man prata drar man sig åt sidan, inte till den minsta gången man hittar!

• astri

Tinzu:
    Mhm!

• astri

Chicachula:
    Precis!!
    Och om man inte låter dem veta det, hur ska de göra bättre ifrån sig till nästa gång?
    Konstruktiv kritik! *hrm hrm, med modifikation*

• astri

DEzzan:
    Nä, jag vet.
    De dagar då Liss ska vara till 18.30 brukar jag ha enorm ångest.
    Det har gått till 70% att lösa på annat sätt, så nån har hämtat henne 16, men man ser ju - 6.15-18.30 ÄR en alldeles för läng dag för en tre-fyraåring. FAn, det är en för lång dag för mig som 30-åring!!

• astri

Chicachula:
    Håller tummarna!

• astri

Dezzan:
    Hahahahaha!!
    Näää, det är ju innanför rutan man ska vara. Kan man inte fickparkera får man väl fara och ställa sig på ett stort öppet fält!?

Svar på tråden pitebor.... 2!!!