• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • Ancha

Ja man kan köpa dem styckvis men det blir dyrare ju färre man köper. Brukar inte köpa så himla månge åt gången för dom är såååå äckliga

• Fam Eklund

Nu är jag tillbaka och nu sover max ute i vagnen, okej det gör han varje dag och det har han gjort sen han var bebis.

Han fick sova inne i säng när han var sjuk och det har väl hänt att han har sovit i sängen flera gånger men hab sover bäst i vagnen

• jessilundgren

hej hej, nu ska jag hämta anja på dagis och fara till stan å handla på dollarstore.
    vad har ni för planer ihelgen?

• Ancha

Tittar in och säger hejdå!! Ha det

• A N

Tjena! Ansluter mig jag oxå!!! Ska ta och käka och sen ska vi väl börja röra oss mot storsund. Tack för idag! Ha en bra valborg! Åter på måndag...

• Slarva

Tack för idag säger jag med...!

I helgen ska vi till sambons bror i Umeå, V75 imorrn och förhoppningsvis lite shopping. :)

Tro det eller ej, men jag har sett en mygga idag!!! Slipper vi inte de små svinen i år heller??

• Callisto79

Nu har sambon varit och tittar på huset i Lillpite som vi kanske(läs:förhoppningsvis) ska köpa. Han tyckte det såg bra ut. Inget fel på badrum å ekonomidel som vi oroat oss för. Tyvärr var övervåningen inte riktigt som vi tänkt oss, så om(när) vi ska bygga där får vi tänka om lite Imorrn när han kommer hem så ska vi diskutera lite saken lite närmare och sen får vi se Det han oroade sig mest för är om jag skulle trivas där då det är liite mindre samhälle än här där jag är uppvuxen. Men jag tror inte det är nåt problem, det är ju inte som att det är så långt in till Pite, om jag börjar känna mig isolerad

Håll tummarna!!

Svar på tråden pitebor.... 2!!!