Inlägg från: colubrid |Visa alla inlägg
  • colubrid

pitebor.... 2!!!

Pippirollan : Nä det är förjäkligt att gå över tiden hehe been there done that
    och hoppas på att slippa råka ut för det fler gånger

Döm aldrig efter håret det kan bli fel, ty även under snåret kan gömmas en hel del
  • colubrid

Astri: Så med andra ord en karl raka motsatsen till Erik hahaha?
    Men hörru kom å städa hos mig oxå när du likaså har ångan uppe och "måste" inpräntat i skallen!

Döm aldrig efter håret det kan bli fel, ty även under snåret kan gömmas en hel del
  • colubrid

Astri: Ser just hur dumt det blev... antydde mer på raka motsatsen vad gäller mörkhårig och halvmusklig..

• colubrid

Hallå tjena allihopa, vad gör ni som mest?

• colubrid

Astri: Jag har varit ute i bastustugan och mätt upp hur långa bastulavarna ska vara heheh så nu lär jag få skäll om måtten inte riktigt stämmer *flinar*

Dio: hittar du nåt intressant? Alltid kul att utforska dom hålen hahaha i brist på annat.
    När vill du spela lasergame i helgen?

• colubrid

Chicachula: Värst va fisförnäm du var då haha säkerligen fiser du aldrig heller va, eller bajsar?

• colubrid

Hmmm måste först få Jens att fixa dit bastulavarna och en bastudörr..sen så ska en skorsten dit och en plåt bakom aggregatet så att inte stugan brinner upp hahaha så vi måste kontakta en plåtslagare ..efter det så ska vi inviga den med dunder och brak!!
    Ska skaffa mig ett litet kylskåp oxå så att man kan ha bastuölen på kylning

Astri: Inte sura och gå och sova..du har ju bättre saker för dig, som tex att städa *asg*

• colubrid

Dio: Jaa spara det i en konsumkasse är du snäll, jag samlar ju på snor som du vet =)
    Akta bara så att inte hjärnan följer med

• colubrid

Chicachula:Vadå äckliga? Kan slå vad om att du petar näsan mest, fiser och rapar högst när ingen annan ser på

• colubrid

*håller tummarna att det dröjjer innan slarva kommer tillbaka hit..och att hon då har en bäbbe hemma*

Svar på tråden pitebor.... 2!!!