• astri

pitebor.... 2!!!

Jo nog kan vi väl dela plats.
    Visst är det först till kvarn som gäller, inte at man ska anmäla sig för en plats?

• astri

dio:
    Visst måste man ju göra det. Jag förstår inte varför de som ör utvecklingsstörda inte anses ha de förutsättningar rent IQ mässigt att kunna hantera en dator. En av mina examinatorer har arbetat mycket med utvecklingsstörda och data, hon har tom skrivit en avhandling om det.
    Hon säger det är ett alldeles utmärkt hjälpmedel för dem att nå omvärlden. Där det inte syns att de har ett handikapp och därmed blir behandlade som alla andra.

Ja, jag vet ärligt inte vad jag ska säga.... Hade man inte vetat tragedin bakom så skulle jag nästan tycka att det var sött att han fösöker stöta på dig än
    Eller... jag tyckte det lät gulligt hur som helst.
    Vad tycker dottern då? Men hon är väl lite för liten än för att förstå att pappa är speciell?

• astri

dio:
    Ursäkta om jag kanske trampar runt lite grann som en elefant i en glasbutik.
    Du behöver inte svara om du inte vill...

• astri

dio:
    Vad fruktansvärt, frustrerande och hemskt det måste vara för honom!!
    Komma ihåg någon men ändå inte...
    Och vad fruktansvärt för er i hans närhet som vet vad han varit men inte längre är
    Se, men inte kunna hjälpa...

• astri

Du får spara de lyckliga stunderna och dela med dig av dem senare till din dotter.
    [om du förstår vad jag menar]
  • astri

Slö dag?!
    Är jag den enda som är hög på livet just nu?
    Fast jag måste sitta fastkedjad till mitt projekt... :-/
    Hahahahahahaha!!
    Det blir spännande att redovisa, filmerna som jag fixat ihop är på väg till Holland!!
    Hur ska det gå?!?!?!

• astri

Datorn kraschade och skulle hem till sitt tillverkningsland för rep
    Så OTROLIGT komiskt!!

HAr just kommit in från en cykeltur, slet av mig brallorna i hallen och släppt ut "lilla" magen.
    Ska snart dra på mig en kjol och släpa ut arslet i solen för att skriva lite ute, då kan jag ju bara inte sitta på FL.... Eller *hmmm*

• astri

Jaaaa, inga barn i sikte. Jo, grannens förståss, men de är hennes problem
    Har varit barnfro sedan igår och inte en mening har jag skrivit på min läxa *fyyyy mig*

Siri är oxå väldigt mammas knäig. Kan bli lite jobbigt ibland

• astri

Liss får man tvinga att vara hemma
    Siri har inte sovit borta än, men att hon kommer och sover och sedan hämtar Erik henne när hon vaknat är ju inte riktigt borta, men ändå inte hemma

Men det är häääääärligt att vara utan snorisar för ett tag även om det innebär att jag ska måsta plugga massor, få vila öronen

Svar på tråden pitebor.... 2!!!