• Carre

pitebor.... 2!!!

hehehe.. han har sluta sova med kossan. Men den där jäkla kossan har följt med överallt under de första 2 åren.. från Dagis till Mexiko mm
    Måste tvätta den och lägga undan den i minneslådan

• Carre

Ja, sånt händer.. jag säger att jag ska spara såna saker åt mina barn, men sen flyttar man ju och allt hamnar snett.. suck!

• Carre

Linda: de stänger dagis, men de öppnar nya avdelningar.. alltså de ska flytta till samma område där de andra avdelningar är

• Carre

Hallo!

Håller med om det tråkiga vädret, men städa ids jag inte idag

Sabina: Tack.. tyckte också att bilden var fin.. Har beställt den där bilden till Daniellas tårta

Linda: Tack så mycket för igår.. tårtorna var supergoda!! Vad roligt att du hade mycket folk som hälsade på dig och att du hade det trevligt

Imorgon ska vi till Rosvik, en kompis till Martin ska ha midsommarfika och han ringde igår för att bjuda oss, efter det ska vi åka till svärisarna och äta middag.. det blir nog trevlig.

Nu ska jag mata Dani, höres senare!

OT: Är det nån mer än jag som tycker att FL är supersegt idag??

• Carre

Hallå! Var håller ni hus??

JAg skulle laga middag men Martin erbjöd sig, så nu sitter jag här istället

Lite Reklam
    SÄLJES

Bumbostol färg Lila köpt dec. 05 som ny
    Babysitter Pozzy köpt 03 men i fin begagnad skick
    Gåstol Pozzy, använd högst 10 ggr. köpt april 06 tror jag

Säg till om det är nåt ni behöver

• Carre

Glad midsommar på er med!..

Allt är osäkert just nu, Dani började med feber igår kväll och imorse vaknade hon tidigt och då hade hon 39.7
    Om hon håller sig feber fri då åker vi tills Rosvik, annars får vi fira midsommar hemma

Ha det så bra alla !!

• Carre

Hallå tjejer, trevlig forsättning

Hade ni det kul? Vi gjorde det som var planerad, men Dani var ganska gnälling och så när vi skulle hem ikväll då kände jag att hon var varmt, så jag tog tempen på henne och då hade hon 40.5, så det var bara att bada henne svalt och så fick hon ipren. Nu sover hon i vår säng, hoppas att hon kan sova hela natten och att hon mår bättre imorgon.

Sabina: Ja, jag tror att det är bl.a. tänderna, hon har gnällt mycket på sistonde och så har jag märkt att kindtänderna har börjat komma

Linda: Är fikan slut då? Vad gjorde du annars??

• Carre

oj stackars.. det låter inte alls kul, varför ska man behöva bråka.. det är ju så tråkigt!!

• Carre

Ja, ni måste verkligen prata ordentligt så att ni kan gå vidare.. men det låter lättare än vad det verkligen är.

Nja, hon har ff hög feber, hon känns jättevarm, men nu sover hon, hon vaknar dock till och från och är lite gnälling

Svar på tråden pitebor.... 2!!!