• astri

pitebor.... 2!!!

dio:
    Det gick fort!

• astri

A N
    Men alltså...
    Bor ni längst stora vägen [hahaha, skrattretande] eller upp mot klumpen med alla små avfartsgator?
    Kan inte dra mig till minnes jag har sett en djungel där. *hmmm*

• astri

I mitt gamla hus la jag lite stenar runt nåt blommande ogräs och kallade det för mina rabatter
    Så slött!!!

• astri

A N:
    Jag får väl tvinga Erik att köra förbi Storsund nästa gång jag tvingar honom köra mig på en bilutflykt Sist hamnade vi i Ljusträsk Och gången före det i Renvallen!!

• astri

Hej hej Chicachula:
    Bra, tror jag nu...

Själv?
    Blivit mors dags firad?

• astri

Jo då allt bra.
    Jag funderar på att dra på Erik en peruk och två tennisbollar i tröjan och så ska han få gå på cirkus som stand-in för mig med Liss.
    Fredde börjar bli så gammal att han kanske inte uppskattar det längre åsså har han varit på cirkus 9 ggr, Liss har aldrig fått gå. :-/

• astri

Mmmm, jag tyckte som det, problemet var bara att mamma skulle gå [och betala] men nu for hon till Kiruna idag, och jag hann inte ens göra klart min tårta åt henne!!

• astri

Chicachula:
    Jaa, jag har fått ligga här alldeles ensammen med jätteont i magen, så jag har tyckt sååå synd om mig själv *hahahaha*
    Plus lite ågren för att jag fortfarande inte är färdig med mitt skolarbete, men snart, SNART kommer ni slippa höra mig tjata om det där jädrans arbetet!!

Svar på tråden pitebor.... 2!!!