Maskara som intte gör svarta ringar under ögonen
Finns det sådan? Tycker att jag ser ut som Dracula, särskillt om det regnar. Har sett en reklam, tror att det är Maybeline.
Era bästa tips tack!
Finns det sådan? Tycker att jag ser ut som Dracula, särskillt om det regnar. Har sett en reklam, tror att det är Maybeline.
Era bästa tips tack!
vattenfast?
Det viktigaste e att fransarna är helt torra innan du har på dig mascaran. Ha gärna på lite löspuder innan. Finns det ansiktkräm eller vanligt "svett" på fransarna fastnar inte mascaran så bra.
Det e mitt bästa tips!
Jag älskar min mascara, från Lancome! Den är underbar, den består av två flaskor: FÖrst en som bygger upp, Booster XL och sen kletar man på AMPLICILS. Man får fylliga och långa fransar. Jag prövade en Maybelline, men jag måste säga att vad gäller Mascara är det bättre att lägga ut lite, man får det man betalar för i det fallet. Lycka till med make-upen!
Tack!
Jag brukar alltid ha ansiktskräm, kanske därför blir det så
Jag har aldrig blivit svart under ögonen vilken billig mascara jag än använt undra alla år!
Men gud, jag har kanske konstiga ögon...
Jag menade inget särskilt med det,jag bara reflekterade över det!
Jag har heller inte upplevt att mascaran rinner för att det regnar eller man gråter! Såvida man inte gnuggar!
Kanebo 38 är helt suverän. Den enda mascaran jag testat som inte ger svarta ringar under ögonen.
Håller med Shoegal, Kanebo 38 är verkligen helt suverän.
Har aldrig förr haft en mascara som inte smular eller ger mig pandaögon efter x antal timmar..dessutom tål mina känsliga ögon Kanebos mascara.OCH du tvättar bort den med 38-gradigt vatten!
Jag lovar att den håller för en hel dag på arbetet och en utekväll
hmm den där Kanebo 38 låter intressant!
själv använder jag Maybelline Full & Soft, och den ger mig inga problem.