• Anonym

Lat man!!!!

Jag blir så j*vla trött på min man..... I måndags va han hemma hela dagen.... Vad hade han gjort där hemma???
    INGENTING.... Jag fick plocka undan efter honom när jag kom hem halv sex på kvällen efter ha jobbat hela dagen..... Han åkte till Oslo på måndagskvällen...
    Han kom hem i morse...
    Hur ser där ut nu då???? Likadant.. han och en kompis har suttit och spelat Playstation hela j*vla dagen... Sprang ju in där efter vi ätit.... Har inte ens tagit ut soperna som va rent toppade......
    Grrrrrrrrr.... F*n vad det va skönt mär gubb*fan va i väg....
    Då behövde jag bara plocka upp efter mig och min son....
    Grrrrrrrrrrrrr... Vill vara singel och bara rå om mig och min son och bebben i magen... Pallar inte med min man.....

Behövde bara skriva av mig...
    Nån fler som har det som jag??????

• Svar på tråden Lat man!!!!
  • Anonym

Inte ett helt ovanligt fenomen tyvärr.

• MayaPiraya

har du tagit upp detta med din man, o förklara hur du känner?

• busigabarnen

Du det där känner jag igen.. Det är anledningen till att jag nu har en ny ÄLSKLIGN !!

Ex:ett gjorde inte ett SKIT ! Satt bara framför dator och lata sig.. Om Barnen behövde nått eller ville nått så sa han bara, - Gå till Mamma !!

*AHHH* ALDRIG att jag går igenom det en gång till !!

• kattis81

ååååå vad irriterande!!! förstår att du tycker de ska bli skönt när han åker igen.. ska man verkligen behöva plocka upp efter en vuxen karl?? suck! vad händer om du inte plockar upp efter han då? gör han inget ändå, tar han inte tag i det när han märker att ingen annan gör det heller?

• AnnaBe

Joo han märker det efter ett tag men vem orkar vänta tills det ska gå in i hans lilla hjärna?????

• AnnaBe

Puffar upp så fler kan läsa om min lata man...
    Va inte meningen att vara anonym på första inläggat.. Sorry...

• busigabarnen

Jag gjorde ett test när jag fått Felicia.. Sa åt honom på Torsdagen att det behövs städas i helge.. Helgen kom och gick och den kom och den gick den kom och den gick.. Men inget hände. Efter 3 veckor så har man ganska så lite tålamod kvar.. STOR STÄDADE, allt från att tvätta fönser till att skura listerna.. Satt upp nya gardiner med mera.. MÄRKTE HAN NÅTT ?? Nupps, men hans mamma kom och hälsade på ca 2 veckor efter att det va gjort.. Det va det första hon såg, att det va nya gardiner... Då frågade han när jag gjort det *SUCK*

Nä honom fick man aldrig någon hjälp utav.. Inte med nått.. Under 7 år, så laga han tex inte mat en endaste gång.. Laga man inget så fick man inget.. Har man då nått val än att göra det, när man har två små barn som åxå måste äta...

• hubbe

Min goa sambo är en liten soffliggare som älskar att ha zappen i en handen men jag får sparka på honom emellanåt (gormar oxå) så skärper han sig. Jäklar vad han kan städa då! *S* Men det går i vågor.. Man får nöta, nöta, nöta och nöta mera tills de fattar. Vissa "ser" inte alls vad som behöver göras så då måste man tala om för dem.

• Monky

Har problem åt andra hållet - han jobbar jämt

Men vad säger han när du pratar med honom? Har du berättat rakt ut vad du tycker?

• FancyFace

*S*

Det är så olika.

Själv älskar jag hålla på hemma med tanke på han jobbar och är trött. Då gör jag allt för honom. Tycker att är en arbetslös så ska den göra allt. Laga mat, städa , tvätta och det som behövs.

Jag kan ju inte bara sita på min arsle när jag är hemma arbetslös.

Svar på tråden Lat man!!!!