synsk ??vill testa min förmåga...
vad väntar jag alltså vilket kön på bebben? & kommer allt gå bra? Kram! är själv synsk men kan inte se om mig själv :/
vad väntar jag alltså vilket kön på bebben? & kommer allt gå bra? Kram! är själv synsk men kan inte se om mig själv :/
kommer min sambo bli lycklig med?
kommer jag föda med snitt & vara fullgången?
miss aiv fråga mig om ngt har också lite förmåga ibland :) Du ska väl också få sias :D Kramar vet hur trött man blir efteråt men inte när man håller på :)
alltså "håller på"= att sia förståss :D
vi har pratat innan eller hur? Tror din sambo ska festa loss, han kommer överraska dig med något inom några dagar, & han håller på att meka med något eller bygger något.
(skrev till nattugglan)
muskedalen: tror du väntar 1 barn men känns som någon nära till dig har fött tvillingar? Tror du får ca 2-3 dagar innan BF Tror dina hundar är brun & svart men känns som du har haft en vit hund också :)
känns som du inte tål laktos ägg vissa örter & pollen
miss new york ser ut som någon av er har ett nytt jobb & får lite svårt att få ledigt länge men någon vecka blir det då reser ni bort på något favoritställe :)
i have a secret känns som något på L eller T?
mammatillmoa känns som varma färger tror du har 2 färger beige aktig & gul eller teracotta... Du verkar ha ändrat nyligen eller ska du?
aktuelle tror du kommer ta en annan som du redan har sett ta ett smakråd med dig eftersom att det känns som du har beslutsamhetsångest ;)
miss aiv förlåt ska inte "inkräkta på din sida" :) ville bara testa lite...
aktuelle: tror på latte känns som du gillar det bäst?
aktuelle ja ett kort vik typ över sommaren känner jag det som. Nu går jag ifrån den här sidan känns lite olustigt när den inte är min Kram till er alla
Alyssa tror du får en pojke om högst en vecka eller om typ 2dagar. Good Luck! Ps om ni undrar ngt skriv i min gästbok då, vill inte vara på någon annans sida kramar ds
Är inte inne alltid så svar kan dröja ibland har liksom 3 barn & en i magen så ont om tid är det gott om... Dessutom säger jag samma som miss aiv vill inte svara på ngt om döden & andra känsliga ämnen, förutom om trassliga förhållande etc.
Är jag synsk ;) Vad väntar jag för något pojke/flicka?
Kram