• EBK

molande mensvärk i v38?

Någon annan som känt av att det gör molande ont som mensvärk i v38? Det kommer och går i över en vecka nu. Jag börjar ju fundera på om förlossningen kan vara nära? Känner lite i ryggslutet också. Eller kan det vara att bebisen fixerar sig tro?

• Svar på tråden molande mensvärk i v38?
  • Unique

Så har jag med. Enormt ont på min vänstra sida, ner mot ljumsken. Känns som äggstocken är svullen och gör ont. Precis som vid mens. Är också i v. 38 (37+1) och funderar på vad det kan vara?

Har mycket sammandragningar eller om det är förvärkar, who knows?? Och är SÅ himla trött nu...
    Annars inga andra symptom, förutom mycket flytningar tycker jag...

• EBK

Unique, Har du haft så länge?

Någon annan som kännt så? Har det varit nära förlossningen då tro?

• lena86

jag har haft så till och från går .. även att all energi försvinner ur kroppen.. men de är verkar..! va in på förlossninge för högt blod tryck .. så då fick ja en sån rämsa på magen och där såg man varje gång man känner så och sen mensverk ner i ryggen upp i magen är de förverkar.. de kan bara vara de.. kan dröja länge till beror om bäbisen har bäbisen har bestämt sej för att komma ut .. jag är vecka 37 nu och går in i vecka 38 i mon... de kan vara nära .. den kan ligga kvar ett tag till..

• miss chocolate

jag har också molande mensvärk som kommer och går. även i ryggen. jag har haft så i några dagar nu och är i grav.vecka37. Det borde ju närma sig nu i alla fall.. även om det inte kommer tidigare så närmar det sig ju hur som helst. frågan är ju som sagt hur länge man ska gå och vänta.

• Kenzie

Efter två dagar av molande mensvärk kom min son ut i v. 38+0. Så det kan absolut vara något på G

• Mathilda

Det är ju iallafall så att kroppen förbereder sig. Det kan säkert ta några veckor till... men visst kan det gå fortare.

Svar på tråden molande mensvärk i v38?