• Anonym (&&&)

Kom på min kille med smskontakt, allvarligt eller?

Hej alla,

Kom på min kille i söndags att ha smskontakt med en tjej,har anat det en tid eftersom han hållit på med mobilen och fått vovanligt många sms. Därför var jag tvungen att kika i hans mobil i söndags när det kom 2 st på morgonen (han sov) och fick en chock när jag såg att det var från en tjej.

Hur allvarligt ska man ta på sånt här?
    Kan det ha hänt mer? Han nekar till sånt.
    En kompis säger han, men jag känner då inte till det där tjejnamnet som stod på mobilen inlaggt.

• Svar på tråden Kom på min kille med smskontakt, allvarligt eller?
  • Johanna71

För mig skulle det kännas konstigt om min man fick sms från en tjej som han aldrig nämnt för mig... Jag vet ju vad hans kompisar heter, både tjej och kill.

Beror lite på vad hon skrev också, verkar det vara helt vänskapligt så kanske det inte är nån fara.

• Harlots House

Beror ju helt på vem hon är och vad dom skriver till varandra. Och om han undanhåller det för dig...för det är aldrig rätt.

We caught the tread of dancing feet,We loitered down the moonlit street....
  • Yrslan

allt smussel är väll allvarligt i ett förhållande ? Tala ut om detta och säg var du står i denna fråga

• Anonym (ingen fara)

varför skulle han inte få sms:a med en tjej... det är väl bara en kompis, min kille är extremt flörtig och har flera tjejer han smsar med, med tydliga sexanspelningar, och jag bryr mig inte, för jag vet att för honom så är det bara en bekräftelsegrej, han skulle aldrig göra nåt med dem och han håller sig till mig, så jag oroar mig inte ens e gånger han ä ute och reser och är i samma stad som tjejerna, för jag vet att han gör inget och har aldrig gjort nåt, han har aldrig ens träffat dem live

• Anonym (&&&)

Ja, vad det stod så var det inte vänskapligt bara.

Att hon saknade honom,längtade och önskade att han var där och att hon undrade vad han gjorde inatt när han messade så sent osv.....

Vet ju vad hon heter, men inget mer än så. Inget tjejnamn jag har hört nämnas tidigare. Men tydligen en gammal tjejkompis, det är vad han säger. Att han träffat henne nu ute och att hon har börjat messa till honom, tydligen haft kvar hans mobilnr sen dess.
    Hoppas det inte hänt något mer, men är ledsen över att ha hittat detta mess, men jag hade ju rätt för jag anade att det var något, men kanske inte detta.

• Nutz

Jag skulle ju onekligen misstänka det värsta om jag
    läste dom smsen.Ställ han mot väggen!

• ullis79

En sak tycker jag det är om killen har tjejkompisar som han träffar, sms:ar öppet med osv.... MEN inte bakom ryggen!!
    Då blir det helt plötsligt en annan sak ju...

Jag skulle be honom bjuda hem den här tjejkompisen så man fick träffa henne. För är dom bara vänner så skulle hon och han inte tycka det var något att dölja ju.
    Om han inte vill att ni ska ses så skulle jag börja undra!!

Lycka till!!

• Yrslan

Anonym (ingen fara): Jag skulle aldrig vilja var med någon som inte visste var gränsen går om man lever i ett förhållande och absolut inte dela med mig av min partner till höger och vänster. Kräver lite mer respekt än så i ett förhållande. Du säger att du vet att han inte "gjort någonting",jag läser att han kränker dig hela tiden...Skulle aldrig acceptera det.

• Anonym (ingen fara)

han kränker mig inte, jag delar honom inte med nån, han vill ju inte ens ha nån av de andra tjejerna, och han vet vart gränserna går, jag har inget emot sexchatt och liknande för det handlar bara om fantasier...

Svar på tråden Kom på min kille med smskontakt, allvarligt eller?