• UngKvinna

gult!!!

hoppas detta inte låter äckligt...men mitt kiss är knalltgult!!! och sen när jag torkar mig är det kanllgult på pappret också.. är det verkligen normalt??? (är i v 7)

• Svar på tråden gult!!!
  • innana

Drick mera!
    Så att du späder ut kisset. I början bildas mycket nytt blod och mucket vätska går åt. Så slurpa i dig mer än vanligt.

• Nyfiken gul

det låter som att du är uttorkad... drick mer!!

ett friskt kiss ska vara färglöst och luktlöst möjligen att det kan anas en viss svag urindoft...

drick mer vatten..

o tänk på att mediciner o viss mat kan missfärga kisset,, äter du mycket morötter o rödbetor kan det bli orange eller rosa..

• UngKvinna

jag dricker jättemycket...det enda jag kan kommapåär vitaminerna (brustablett) som jag dricker som ärfärgad..kan det vara det???

• Lovely Rita

Mitt är också _knallgult_ så jag behöver tydligen också dricka mer då. Svårt bara, vill ju inte springa mer på toa än jag redan gör. =)

• innana

...sen är det ju så att olika människor har olika färgat kiss, vissa är färglösa och andra har starkare färg helt naturligt utan att det beror på något. Men om man ändrar färg, som du ts, det är väl då man kan fundera över om det finns nån orsak. Ta bort vitaminen och kolla!

• cate 81

Hej!

Får Ni oxå gula flytningar?

• UngKvinna

kan det bero pånått allvarligt om det nu inte skulle vara pga vitaminerna..nån som vet??

• Rhonda Breeze

Vitamin B ger ett nästan neongult kiss. Det låter nästan som det och då är det ingen fara!

Sapere Aude!
  • Lennica

Jag har också gult kiss och dricker också mycket.

• Nyfiken gul

kolla gärna en extra gång med er barnmorska. Hon kan med en sticka kolla ert kiss om det finns bakterier i det...

Svar på tråden gult!!!