• JessicaB

Mitt skyddsdjur!! :-)

Äntligen fick jag det bekräftat som jag misstänkt hela tiden. min fina kloka Frenja ÄR mitt skyddsdjur! Hon är min länk till mina skyddsandar. Jag mediterade lite igår och ställde frågor och fick svar. Frenja svarade givietvis "ja" på rätt frågor, och jag blev totalpaff. Men Samtidigt inte, för hon är så unik så ni förstår inte... Och dessutom kände jag hur mina guider bekräftade det för mig. Fast egentligen har jag ju vetat det hela tiden, vi har en så speciell kontakt.. Ville bara skriva av mig för jag blev så himla glad!
    Någon som haft liknade upplevelser? Eller har speciell kontakt med sitt djur?

• Svar på tråden Mitt skyddsdjur!! :-)
  • Liljeblomman

JessicaB,
    Detta är kanske lite personligt egentligen, men när jag kikade på dina bilder, så kände jag också att dina katter (och speciellt Frenja då) är "länkade" till dig på något sätt. Frenja besitter mycket visdom, och jag fick hela tiden "Egypten" till mig när jag såg en av bilderna på henne.
    Är det något du själv känner också?

• JessicaB

Lily: Absolut. Hon är min drottning! Det är det många som har sagt. Jämfört henne med drottning eller sphinx.

Svar på tråden Mitt skyddsdjur!! :-)