Gratis varuprov
Hej!
Tänkte se om ni hade några bra tips på sidor med gratis varuprover.
Har varit inne på Pampers och Libero för lite gratis blöjor inför den stundande förlossningen.
Hej!
Tänkte se om ni hade några bra tips på sidor med gratis varuprover.
Har varit inne på Pampers och Libero för lite gratis blöjor inför den stundande förlossningen.
Mm, jag har varit och kollat på gratis.se men hittade inget speciellt.
Såg du något bra dalarnarules?
JAg kanske missade någon godbit...
hmpf, var nog MINST två månader sen jag anmälde mig på weleda, å inge paket har då kommit till mig inte. >=(
precis anmälde mig för 2 månader sedan inget har kommit antingen är det slut eller så hade de sommaruppehåll å ingen i tjänst :)
Angående www.gratis.se .Jag hittade iallafall varuprov av etiketter som man stryker fast i kläder.. man får välja vad det ska stå själv alltså.. Lite kul kanske..
nja det var väl nån månad sen jag anmälde mig och idag damp ett kort ner i brevlådan att man kunde hämta ut i närmsta affär mot uppvisande av kupongen. trodde inte jag skulle få men fick till slut!
på gratis.se beställde jag också prover av träningsprotein som var supergott! speciellt jordgubb blandat i mjölk! mums! ville gå upp i vikt, men nu är jag ju gravid så då kommer det naturligt.. www.maxielit.com man får chatta med dem direkt och beställa proverna. kanske kan vara nåt? beställde även tvättmått från via direkt som jag använder som bakmått.. gratis är gott..
upps fastnade visst på gratsi.se:o)
dutten
puff puff
Fick hem 2 st nappar från mam, iofs så fick jag skicka 11 kr i frimärken men de va gratis iallafall. Följde med nån kupong från en tidning.
Egentligen skulle man skicka in efter man fått barn för man skulle fylla i om de va en pojke eller flicka.
Mina varuprov har fortfarande inte kommit från Weleda!
Jag mottog dock ett medlemsbrev idag. Replyade och ifrågasatte varför varuproven inte hade kommit. Det är ju riktigt dåligt.