• jobrika

Bröstoperation på Art Clinic eller i Falköping??

Hejsan! Jag har bokat tid för konsultation på två ställen: Kosmetisk Kirurgi i Falköping och på ArtClinic i Göteborg.

Vilket av ställena är bäst???

Art Clinic är dyrare, men betyder det att dom är bättre?

Någon som kan dela med sig av erfarenheter och tips?

• Svar på tråden Bröstoperation på Art Clinic eller i Falköping??
  • jobrika

Jag tillägger att jag ska på min första träff på Art clinic nu på onsdag 10 maj. Hur lång tid tog det innan ni fick tid för operation? Jag vill ju helst göra det i sommar, eller helst av allt idag ;)

Har ni hört att de är bra? Hur fick ni kontakt med dom? De är lite dyrare än i Falköping (där tar de bara 33.800 kr för en bröstoperation, på Art clinic tar de 38.000 kr) men tror ni att det betyder att de är bättre...?

Jag har nämligen bokat tid för konsultation på Kosmetisk kirurgi i Falköping också, men fick då tid 1 juni.

Kan inte bestämma mig. Det är så mycket pengar. Men samtidigt så är det ju värt vartenda öre om det blir bättre på Art clinic i Gbg än på Kosmetisk kirurgi i Falköping!

Känner mig lite snurrig och är tacksam för svar.

• alsesani

Den första träffen är en ren informationsträff.
    Varför inte åka till båda träffarna, prata med sköterskan och bestäm sen efter det.
    Jag har bara varit på ett ställe men dom sa det själva, att jag behöver absolut inte bestämma något nu utan jag får prata med fler och bestämma sen...

Håll det öppet, gå på infoträffen i Göteborg och känn efter.
    Är du fortfarande osäker åk till Falköping också.
    Men Kosmetisk kirurgi har väl nåt i Göteborg också, så du kan komma på infoträffen där och opereas i Falköping.
    Min infoträff var i Jönköping men operationen i Falköping..

Rörogt? Ja kanske, du får fråga om det är något oklart :)

• alsesani

hehe. Undr vem som är rörog?? Rörig ska det så klart vara...

• Anonym

jag opererade mig på kosmetisk kirurgi i falköping, tyckte att dom var jätte bra, mina två syskon har ocskå opererat sig där! (små bröst i släkten..hi, hi, hi!!)
    tror nog inte att det är bättre på ngt annat ställe bara för att det är dyrare... lycka till!!

• jobrika

Tack för era svar!
    Jag planerar att gå på onsdag i Gbg och beställa tid om det känns rätt. Sedan ska jag gå på Falköpingsträffen också och om det känns bättre så får jag helt enkelt avboka Gbg-operationen.

Min syster sa till mig att gå på magkänslan och att "glömma" det där med vilken som är dyrast.

• therese7907

Hej

Jag gjorde min operation på art clinic i göteborg och jag är helnöjd.
    Mitt kostade 42 000.
    från första konsultationen tog det ca 4 veckor till operation.

Fråga gärna om du undrar något.

Therese

Svar på tråden Bröstoperation på Art Clinic eller i Falköping??