• skumbanan

Någon som köpt sängmadrasser på JYSK ?

Hejsan !! Min sambo ocha jag har troligtvis tänkt att köpa nya madrasser på JYSK. Vi har fastnat för en modell som heter Dreamzone B10 Gold. Är det någon som nyligen köpt sådana madrasser eller har sedan innan, är det ett bra köp, är ni nöjda eller missnöjda ? Tacksam för svar från någon !!!!!!!

• Svar på tråden Någon som köpt sängmadrasser på JYSK ?
  • skumbanan

Ingen som har köpt madrasser på JYSK eller ????

• Poena

Har inte de du nämner, men däremot "Larsen Prestige". Minns inte vad de kostade, men det var inte av de allra billigaste. Har haft dem i ca 6 år och tycker de är helt okej. Själva bäddmadrassen är dock utbytt mot en från IKEA. Jag sover bra i af och de har hållit än så länge!

• skumbanan

Nån mer som känner igen det jag söker ?????

• bettyboopan

Har haft en säng från Jysk och den var toppen! Minns inte vad just den modellen hette men det var en ganska basic 120-säng!

• klurifax

Jag har haft madrasser från Jysk, men gillade dem INTE. Personligen tycker jag IKEAS är bättre om man vill köpa billiga madrasser.

• längtarefterbarn

Vi har såna!
    Kanonbra madrasser, 10 års garanti!

• Diwa

vi köpte våra där...

tror det är modellen du nämner?

de kostade 3000 styck eller nåt...

är jättebesviken för nu bara nåt år senare så känns varenda fjäder och de är rusktigt osköna...

• Gisse the one and only

Kan meddela då att Hildingmadresserna på Jysk är svensktillverkade och mycket bra!!

Det enda som Jysk har som är bra.

Hildingssängar tillverkas i Hästveda i norra Skåne.

Kram Gisse

• Kalia

Vi har en dubbelsäng från Jysk och är helt nöjda. Den heter Dreamzoone plus tror jag. Har haft den i två år snart o har alltid tyckt om den.

• Diwa

hmmm kanske såna vi ska ha då?

är de superdyra?

• Matisse

Jag har från Ikea och exet från Jysk. Jag tycker att Ikeas madrasser är bättre. Sängstommen exet köpte till gungar när man rör på sig... urusel kvalitet. Bokhyllan han köpte därifrån också var sned redan efter en vecka... hmm...

• skumbanan

ord.pris för dessa madrasser är ca. 5000 kr styck,de e 10 års garanti. hoppas att dem e bra för imorgon slår vi till.
    nu kampanjpris ca 7000 kr för två madrasser med bäddmadrasser.

• Spegel

Hade madrasser från JYSK och tyckte inte om dem. De small som bara den i fjädrarna (dotterna vaknade varje gång man rörde sig) och man fick ont i ryggen.. Köpte nya på IKEA.. de är helt tysta och ingen rygg som smärtar...

Svar på tråden Någon som köpt sängmadrasser på JYSK ?