Inlägg från: Anonym (Orolig!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Orolig!)

Är långvarig feber= Cancer?!

Han har inte fått svar ännu. Men om det är prostatacancer då har den ju troligen spridit sig till skelettet, eftersom han har ryggvärk. Han har flera i sin släkt som fått prostata cancer. Men brukar inte prostatan varit svullen vid cancer?

• Anonym (Orolig!)

Läkaren måste ju utgå ifrån att det är cancer, eftersom han har blivit remetterar till en onkolg.

• Anonym (Orolig!)

Han har nog 38 grader eller likn. Han har varit varm, men inte kokhet. Och jag försöker lugna ner mig, men det är inte lätt!

• Anonym (Orolig!)

Han ska röntgas i morgon,+ att han berättade att han har bajsat på sig fler gånger. Men inte velat berätta det för han skämdes.
    Det har han aldrig gjort förut.

• Anonym (Orolig!)

Och han berättade att han känner att det är svårt att gå ibland.

• Anonym (Orolig!)

Men det måste väl vara något som trycker både på tarm och ryggrad? Om han har sådana symtom som att göra på sig och känna det svårt att gå?

• Anonym (Orolig!)

Han får antagligen inte något svar i morgon, utan när han ska till onkologen. Troligen i slutet att denna vecka. Blä, är verkligen JÄTTEOROLIG!!

• Anonym (Orolig!)

Oh,nej!
    Kom på att min sambo är också verkligen trött, som min mamma var -03 när hon fick reda på sin cancer. Som hon dog av.....

• Anonym (Orolig!)

Han skulle höra av sig direkt efter röntgen, som var kl 10.00. Har inte hört ett pip, kan han fått läkartid direkt efter?!

• Anonym (Orolig!)

Han hörde av sig, glömt mobilen kvar hemma. Han fick inte träffa någon läkare. Men blev röntgad.

CEEN
    Hans kropp har sagt ifrån flera år, han blir alltid sjuk. Han är jättesjuk i flunsor som går omkring minst 2-3 gånger per år.
    Det är är något annat.

Han berättade att det känns som en klo i ländryggen.
    Nu är det bara att vänta på tiden ifrån onkologen. Hjälp!

Svar på tråden Är långvarig feber= Cancer?!