• Sömntutan

Vilken färg ska jag ha på skorna?

Jag ska gifta mig i sommar och kan inte bestämma mig vilken färg på skorna jag ska ha till min röda klänning. Vad tycker ni?
    Här är klänningen http://www.parisette.com/bilder/fest/formal_06/2014_front_stor.jpg

Hjärtat tar aldrig semester....
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-09 16:41:55:
    Ja visst skulle det vara opptimalt med röda skor, men det är ju just det att man måste hitta exakt röd färg och det kommer inte att bli lätt vill jag lova.
    Får inte klänningen förrän i juli och gifter oss i augusti *suck*.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-09 19:31:01:
    Tack för era fina kommentarer om min klänning.
    Va glad jag blir att ni gillar den.
    Färgen på livet är vitt, så det kanske lutar åt vita skor. Men samtidigt är jag sugen på silver då temat på bröllopet är rött och silver.
    Panda du undrade varför jag valt en röd klänning till mitt bröllop.
    Anledningen är enkel, jag vill inte vara traditionell.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken färg ska jag ha på skorna?
  • Elinore

hejsan och grattis!!! jag svarade vitt, eftersom det blir en snygg brytning

• Solsken i blick

Wow, vilken snygg klänning!!! Jag hade valt silver eller vitt!

• Loppan79

Vilken snygg klänning! Jättesvårt val med skorna. Hittar du exakt rätt röd färg kan nog det vara snyggt men dessvärre svårt att hitta. Annars tror jag silver hade varit snyggt.

• Shila

hej och grattis..mycket snygg kläning jag svarade röd det blir mycket elegantare när skorna matchar kläningen! (tycker lilla jag) Flört

• JagoTösen

Röda ifall de är i samma färg som den röda klänningen. Annars hade jag valt svarta.

• seafree

Snygg klänning! Vita skor! Det skulle bryta av snyggt mot klänningen(plus att det matchar snyggt)!

• Triss i Damer

Jag tycker du borde ta guldskor. det skulle nog passa perfekt :)
    otroligt fin klänning....

• Triss i Damer

Jag röstade förresten på vita eftersom guld inte fanns med
    Stort grattis!

• Angel80

Jag röstade på vita. Om du möjligtvis inte skulle råka hitta ett par skor i identisk röd färg som klänningen, men det är nog ganska svårt.

• Pokergirl

Jag röstade på svarta, hade det själv till min röda klänning och det passage fint.

Svar på tråden Vilken färg ska jag ha på skorna?