• NoAngel

Övernatta i spökhus?

Någon som vet om, och i så fall var, det finns några sk "spökhus" i Sverige som man kan övernatta i?

Vet att jag sett det på TV någon gång om några som hyrde ett rum i ett hus där det skulle spöka, men är osäker på om det var i Sverige..
    Tycker att det skulle vara spännande att testa det!

Någon som vill följa med föresten? *S*
    Är osäker på om jag får med mig min sambo...!

• Svar på tråden Övernatta i spökhus?
  • NoAngel

Borgvattnet verkar ju vara värt att kolla upp..

Calle555.. tack, där fanns ju en del tips!

Aiwendil.. ja, vad hände egentligen? *nyfiken*

• MB2

jag och min samboplus hans kompisar har övernattati Borgvattnets prästgård för några år sedan. Det ligger uppe i Jämtland, vi bilade dit hela vägen. Dom har ju den prästgården som övernattningshotell eftersom det tydligen ska spöka rätt mycket där. Men vi upplevde väl inget speciellt tyvärr. Du kan gå in på deras hemsida å kolla, men det är rätt så fullbokat, när jag skulle boka rum där så fick ju vi hela huset för oss själva den natten och jag tror vi bokade över ett halvår innan. Vi fick med oss varsitt diplom när vi skulle åka hem.

• StrawberryGirl

Ja ni,man kan tjäna pengar på allt...spökhotell..smart affärsidé

• StrawberryGirl

Hur tös personalen jobba där då om det är så läskigt?

• StrawberryGirl

törs ska det stå!

• StrawberryGirl

En sak till...jag läste nu om besökare som övernattat på borgvattnets prästgård..vem vet att det är gäster som skrivit då? Kan ju lika gärna vara personalen som skriver för att locka nyfikna gäster. Smart!

• Limpan05

usch skullle aldrig våga.. är så j**la spökrädd.. blir tillochmed rädd av hemsökta hus på tv..hehe

Svar på tråden Övernatta i spökhus?