• FlowerGirl

Sims 2 - tråd 4

var hittar man TicketBooth... vill att alla som kommer hem till mig ska betala innan de går in men jag hittar den inte nånstans! sen vill jag starta ett konditori men vet inte vad jag ska köpa...

• FlowerGirl

jag vill öppna ett konditori men vet inte hur jag ska göra.. nån som kan hjälpa mig? det ska finnas en "spis" eller nåt liknande men jag kan inte hitta den

• FlowerGirl

Är det någon som spelar Arbetsliv och vet hur man gör för att få alla "perk points" ??? lyckas bara få 10 eller 11.... sen när journalisten kommer så får han alla varor till lågpris men lyckas ändå inte få priset man får för bästa "review"

• FlowerGirl

var hittar man trehjulingen?? har sett bilder med det så den finns val nånstans men kan inte hitta den... har bara Arbetsliv och family fun stuff...

Journalisten säger att han har skrivit " agood review" och så går han.. en gång fick jag ett pris och då snackade kunderna om den.. den gav affären status... men vet inte hur jag gjorde...

• FlowerGirl

du har säkert rätt
    Nyckelpigan har jag byygt men den där trehjulingen har jag sett i några bilder... det irriterar mig att jag inte kan hitta dden... måste säkert har nattliv eller studentliv...

• FlowerGirl

dum fråga.. men har sett att "divan" har dykt upp tidigare... vem är det?? är det en speciell sim?

• FlowerGirl

nu har jag fått problem... min Servo kan inte hämta posten.. det går bra första dagen men sen går det inte.. har fått en sim att flytta in hos Servon men simmen kan inte heller hämta posten.... har provat att flytta men servon råkar ut för samma problem hela tiden....:-S

Svar på tråden Sims 2 - tråd 4