Inlägg från: badprinsessan |Visa alla inlägg
  • badprinsessan

Sims 2 - tråd 4

kikar in o vinkar....

• badprinsessan

jag är såååååå sugen att börja om i nytt kvarter o köra legacy... jag fuskar ju inte ens i dag... så det blir ju inte så stor skillnad... verkar bara som att det ärlite krångligt nu när alla expansioner finns... måste vara jag mycket poäng att hålla reda på ju....

• badprinsessan

hjääääääääääälp

plötsligt kan jag inte hämta posten längre!!!!!
    jag kan inte betala räkningar....

inget med bolproopfusket verkar ha med detta att göra...
    vad händer om man tar bort brevlådan med move objects???

någon som varit med om detta???

ps.. kämpar förfullt med en av mina brudar hon har haft myspys med 8 simamr hennes mål just nu är 10!!!

• badprinsessan

jag har precis startat ett legacyland...
    vart hittar jag alla regler???
    (kollar i gamla trådar efter länkar B-) )

• badprinsessan

hmmm finns det någon på svenska???? latis-sessis----....

• badprinsessan

finns det regler för arbetsliv oxå???

• badprinsessan

Startar lite... lär ju återkomma med frågor framöver... antar att detviktigaste är inget fusk, starta med en sim, enbart inleda förhållanden med datorstyrda karraktärer...

• badprinsessan

jag har skapat ett nytt kvarter o lagt till universitet, city och arbetslivskvarter...

jag har skapat min första 5x5 tomt o min första sim

som jag fattade det så fick man välja egenskaper o intressen själv med den första simen men alla som föds framöver slår man med tärning... ok ???

??min första fråga... är det ok att använda belöningar typ pengaträd o så???

har byggt honom ett litet ruckel o han har fått sitt första jobb o några bekanta... spännande

• badprinsessan

Det är ju en jättebra idé... något tidskrävande bara kanske....
    men vi kanske kan hjälpas åt...

tävlar gärna... känns roligare att starta något nytt än att hoppa på tex tråden på sims.se det är ju härpå FL jag hänger...

ni som redan spelar legacy fotar ni o skriver dagböcker o så oxå???

Svar på tråden Sims 2 - tråd 4