Sims 2 - tråd 4
Är på min sjätte generation nu (tonårspojke) och jag börjar bli ganska trött. Blir vansinnig på alla jädrans spöken och att huset alltid är fullt. Men nu är jag så nära så inte kan jag ge upp.
Är på min sjätte generation nu (tonårspojke) och jag börjar bli ganska trött. Blir vansinnig på alla jädrans spöken och att huset alltid är fullt. Men nu är jag så nära så inte kan jag ge upp.
Hm, jag får inte bröllopsklänning på mina simmar längre när de gifter sig. Vad beror det på tro? Värst var det när Kiff gifte sig i tomtedräkt, för jag glömt ändra hans formal när han blev vuxen. Gaaah.
LÄnk på tomtekiff www.audhumble.com/images/legacy/gen3/5nmarriage.jpg
länk till sidan (fast jag har inte uppdaterat på LÄNGE. HAr varit för lat och haft massor i skolan. Ska kanske sätta mig med det snart då. Tror att släktträdet är ganska up to date)
www.audhumble.com/ts2/challenges/legacychallenge.htm
Nej det var den ju inte. A ja, ska sätta mig nu och uppdatera.
Så nu är det uppdaterat.
Halle
Nej det kan man inte med xboxversionen. Jag har spelat det och tycker att pcversionen är en miljon gånger roligare.
thumbs.modthesims2.com/images15/MTS2_179541_gwillewyn_HogwartsCAS1.jpg
Du ser siffrorna där på panelen? Nummer 5 är kläder, så tryck på femman.
tack! Jag tycker det är så kul att göra hår.
Jag trycker på tab, så kommer man i frikameraläge.
e-tangent = upp
q-tangent = ned
w-tangent = framåt
s-tangent = bakåt
+ = inzoom
- = utzoom
Lady Namárië
Har du jobbat något med Bodyshop överhuvudtaget?
Nej inte alls. Så fort man förstår principen. Om du inte är speciellt bekant med programmet är det nog bäst att du läser en tutorial på nätet. Behöver du en på svenska?