• Thaleia

Polarn o Pyret beroende del 4

Skulle skriva i den andra tråden ( www.familjeliv.se/Forum-3-96/m7182087.html ) men upptäckte att den var avstängd så jag startar en ny tråd för oss som gillar PO.P fina kläder!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-07-09 13:55:35:
    Lite vanliga frågor som dyker upp i tråden:

*Har PO.P ngn hemsida?
    Japp, och adressen är www.polarnopyret.se

*Har PO.P ngn webbutik?
    Nej, inte just nu. Från början verkade tanken vara att öpnna webbbutiken nu till hösten -06 men dom har tydligen blivit försenade så nu blir det inte av förrän någongång under 2007.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-07-12 12:27:37:
    OBS! OBS! OBS! OBS! OBS! OBS!OBS! OBS!

Kopierar in det som Moderator MuminMy har skrivit:

"Det är INTE tillåtet att posta någon form av annons i forumet, varken direkta eller indirekta, varken köpes, säljes eller bytes. Det är inte heller tillåtet att göra "efterlysningar". "Annonserar" du kan det räknas som reklam och ge varning."

"man får INTE skriva "kan någon köpa xx och skicka mig", t.ex, det är en köpesannons. Man får inte skriva "jag vill ha en xx, nån som har en att sälja"? Eller "jag har en xx i fel storlek om någon vill ha"..."

• Svar på tråden Polarn o Pyret beroende del 4
  • Thaleia

Var på PO.P idag för att se om dom fått in lite fler sommarnyheter men tyvärr så är tydligen leveransen som borde ha varit i butik den här veckan (bla badkläderna, den röda retroklänningen som är så fiiin! m.m.) försenade över hela landet. Hon i butiken kunde inte svara på när kläderna kommer till butikerna!
    Så nu får man vänta lite till!

• thisismylife0

ah trevligt att vara en bland de första som skriver i en alldeles fräsch tråd..
    Jag har en hel lista på plagg som jag vill/ska köpa till Saga när pengarna räcker till. Bla retroklänningen och capribyxorna, ev crepeklänningen, ambulanströja, scarves, plus några andra plagg. Önskar jag vore lite rikare bara. Skulle såå gärna vilja ha skötväskan också.

*Lev varje dag som om den vore den sista*
  • Aannaa

Kikar självklart in

~Mom ♥ Emilia~
  • uulliis

Var på PO.P i Täby idag och det fanns tyvärr inte så mycket nytt som jag hade hoppats men expediten sa att det hade just kommit in 7 kartonger med nyheter så dom skulle inte hinna packa upp allt idag ... skall dit i helgen då lär dom nog ha hunnit packa upp allt Jiipppii

• öresund

Puh, jag hittade er! Skulle precis lägga ett inlägg om jag oxå vill ha den röda klänningen med blomma på men så var ttråden stängd! Hur som helst, jag får hejda mig vad gäller klänningar - hur söta de än må vara - och tänka på alla som hänger här hemma och knappt används

• Loppan79

Vad var det för klänning de sista inläggen i förra tråden handlade om?

• Thaleia
    Loppan79 skrev 2006-05-10 19:56:15 följande:
    Jag tror att det är den som är nr 88 på hemsidan under Baby 0-2. Det är iallafall den jag menar.
  • Aannaa
    Loppan79 skrev 2006-05-10 19:56:15 följande:
    Kolla på hemsidan, där finns den
    ~Mom ♥ Emilia~
Svar på tråden Polarn o Pyret beroende del 4