• Baby 1987

H&Ms korta snickarbyxor-panik/desperat.

Är såååå desperat så jag blir rädd för mig själv
    H&M har världens finaste snickarbyxor som slutar i shortslängd i färgerna svart och vitt---jag bryr mig INTE om färgen! Ialla fall, i Helsingborg och i trakterna runtomkring är de slutsålda...HELT! jag har antingen 36 eller 34 och hade varit överlycklig för vilken som helst av de storlekarna. någon som vet om era H&M butiker har kvar de? tips på vart jag kan få tag på de annars? jag överväger STARKT att fråga någon i klassen om jag får köpa hennes men det hade nog vart liiite konstigt!! men såååå gärna vill jag alltstå ha de

• Svar på tråden H&Ms korta snickarbyxor-panik/desperat.
  • NenniePennie

har du ingen bild på dem då ? :P

• Baby 1987

jag har letat & letat men hittar ingen

• Swiss

ring runt till hm-butikerna och fråga? kanske kan de skicka till din butik!

• liin

Baby 1987: jag ska ner på stan i em, jag kan kolla på hm här. Finns dom inte där kan jag höra med min vän som jobbar på HM i Köpenhamn, jag ska ner till henne imån.

• Jefa

Hittar bara en liknande fast i klänning på HM's hemsida

• Baby 1987

Tack för era svar och tips ...ska ringa runt till resten av butikerna i Malmö idag och sen är det Lund som gäller

liin: ÅH! Nu blev jag jätteglad och hoppfull!!! *håller tummarna* jag är jättetacksam att du tar dig tid !! Köpenhamn har jag helt glömt att man kan kolla i men där hoppas jag de finns!!ÅÅÅÅH!!! *hoppas hoppas hoppas*

Jefa: Den har jag inte sett men den kanske vore nåt!!Fast helst vill jag ju ha de andra

• liin

Baby 1987: Tyvärr fanns det bara ett par vita i stl 42 kvar här i stan. I köpenhamn verkade det vara dåligt med dom oxå för Å har inte hört av sig. Hoppas du hittar!!!

• sweetpea

Det är hemskt att känna sådär! Tyvärr brukar det ju vara så att det man själv älskar älskar alla andra också, och har man inte trillat på det i tid och andra har hunnit före är det kört. Jag var på flera olika H&M i Stockholm idag, men då hade jag inte läst ditt inlägg, så jag tittade inte efter dem. Själv tycker jag att alla former av shorts borde förbjudas, förutom på stranden, så jag försöker ignorera dem så gott jag kan...

• Baby 1987

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!! Jag har hittat de!!!! I storlek 32 passade de ....måste ha varit stora i storleken för jag brukar inte komma i en sån liten storlek annars
    Ialla fall, den sista H&M i Malmö som jag ringde till hade de!!!!WOOOOOOOOHHHOOOOOOOOOO!!!!
    problemet är att de inte sitter så fint på mig som de gör på alla andra som har de ...så det är ju lite tråkigt. Men vad tusan!!! Jag har de ju !!!!!

TACK ALLA FÖR ATT NI KIKADE ÅT MIG!!!

Svar på tråden H&Ms korta snickarbyxor-panik/desperat.