• Anonym (rädd)

Någon som använt Valerina Forte?

Ska de bara användas till natten, eller kan man även använda dem på dagarna? Blir man mycket trött av dem? Hur använde Ni dem? Många frågor. Hoppas på många svar.

• Svar på tråden Någon som använt Valerina Forte?
  • Anonym

har använt dem.. blev mer avslappnad =)mycket bra.. använde 3 gånge/dag morgon till kväll

• emmish

Har fått höra att man kan få mardrömmar av dom. Jobbade i en hälsokostbutik och fick ofta höra det av kunderna.

• firiona

vad är det för skillnad på vanlig valerina natt, och valerina forte?

• pluie

Jag använde det förut. Köpte dom egentligen för att kunna sova, men blev bara lugn, så istället använde jag dom mot panikångest på dagarna. Till det funkade dom kanon, blev lugn och avslappnad.

• Anonym (rädd)

Har någon av er märkt av att ni svullnat mycket om benen av dessa tabletter. Jag har nämligen använt dessa i ett dygn nu och är ganska bra svullen om fötter, ben och händer. Men samtidigt har jag oxå precis gått igenom "femte sjukan" som min dotter smittat mig med, så jag tror nästan att det kan bero på det istället. Har hört att man kan få ledbesvär av den och jag har ont i lederna i hela kroppen. Någon som vet något om den saken?

Svar på tråden Någon som använt Valerina Forte?